Kul att du tittar in Kikki Kikki: Lycka till med bröllopet och hoppas att det snart blir bättre med allergin.
Aktiviteter: Jag vill nästan försöka hålla emot så länge det går av logistiska skäl. Nu är hon bara drygt tre, men hon är ett vattendjur av stora mått så något slags simlekis eller simskola vore bra. Hon hittade ett reklamblad för babysim och vattenlek och sade själv - dit vill jag!!! Nu funkar det inte med liten spädis i höst känner vi, men på sikt känns det bra.
Bamsegympa och liknande verkar vara från 4 år, men det ska jag kolla upp och köa till. Känner igen mig mycket i det BS skriver om eget obehag för redskapsgympa. Hon är ganska kavat redan nu för att vara själv i nya omgivningar så kanske kan det vara en bra grej nästa år som AM skriver att det rastar henne en stund och övriga familjen kan göra något. Tänker mig alltså på helgen, undrar om hon orkar med långa dagisdagar nästa höst och aktivitet på kvällen. Och så ska liten nyinskolad ettåring hänga på. Nja.
Hästar höll jag på med själv och hon är jättenyfiken, men maken tycker det är livsfarligt så den striden får hon ta själv framöver tror jag. Har hållt tyst med eget intresse inför henne. Jag ska kolla upp Skogsmulle och sånt framöver, det tycker jag verkar jättekul och nyttigt. Sånt höll både jag och maken på med själv dessutom.