Välkomna till Tivoli Empatia!
Usch Liten, men de har ju flera sorters korv på Ica och troligen är det lugnt i början av förbrukningsperioden? Kram!
Usch Liten, men de har ju flera sorters korv på Ica och troligen är det lugnt i början av förbrukningsperioden? Kram!
Lite planering inför viktprojekt längre fram- LCHF för kvinnor inhandlad. Fånig titel men ganska roliga recept. Lite inspiration ska det bli. Och Charlotte Perellis träningsbok, maken garvade länge. Jag försökte få fram att hon inte avr min målbild, men träningen är upplagd för hemmabruk och det passar mig men visst finns det en komik i det....
Och Zuccinisoppa ska det bli på fredag tror jag! Eller så väntar jag tills jag vill/får äta Chevre igen... Hmm
Kavat är ganska breda, och det är väl även Viking. Min tjej kan ha båda dem men Superfit blir för smalt. Höjden på foten har jag inte funderat så mycket på, så om det är kruxet kanske Superfit är värt att testa?
Visst är det magiskt att alla andras graviditeter går så fort Själv harvar man på...
Och jag gilar Kavat skarpt, så det har blivit mest dem. Fast jag läste en annons för TrekSta skor igår, såg intressant ut. Öppnar webshopen http://www.treksta.se/ imorgon.
Har köpt Kavat men velar om de är för stora samt om modellen är bra eller om det skulle varit ett par Viking med kardborre istället, nu blev det http://www.kavat.ebutik.se/varmfodrat-2/39112-vinterstovel-extrem-svart. Tänkte att det var ännu lättare att klä på sig själv? och hon gillar gummistöblar skarpt just nu, kanske för att det är enkelt att stoppa i fötterna...
Oj Cicci kan L sparkcykla?! Min tjej som är ett år äldre har inte fattat riktigt än.
Och tråden är så bra till mycket - har läst era förlossninsgberättelser nu igen, ingen dum uppladdning alls...
Nix, inga solskyddskläder att bli av med. Men tummen upp för såna! Jag minns att Koko tror jag tipsade om att man kan ta ut en resesäng till poolkanten och sätta upp ett parasoll så har man en skyddat säker plats för en liten.
Drömmer lite om en resa i vinter/vår också...
Smint, har köpt Filius och Filia tidigare, jag var nöjd men det var liv för ett par år sedan om att deras märkning inte stämde. På PoP har de långärmade tröjor som jag kört med nu, inga protester, de flesta barn omkring har ju.