Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Välkomna till Tivoli Empatia!

Gemma, BF imorgon måndag. Jag tyckte också att det var en häftiig upplevelse sist, men efter många missfall och en del medicinering är oron desto större denna gång. Men det ska nog gå!

China experience lät ju häftigt förstås.Sufflé har jag aldrig vågat prova.

• start september

Tack Smint - visst gick du över en del med H också? Bra med Gneis, vore skönt att bocka av det på listan. Har du eller kanske Vänner erfarenheter av deras mössor, vantat och underställ?

Lapinette, kram på dig. Hoppas febern är snabbt övergående.

Vill höra mer om London!

Väninna kommer på fika/lunch fika större delen av dagen - NÖJD! Ciabatta med tonfiskröra och kakor en masse får det bli. ICAs bake off ciabatta  - har inte testat förut men har laddat med lite sånt inför hemmatillvaron.

Magen är kass idag, hoppas hoppas det är ett tecken. Om inte annat på nerver...

• start september

Skit i sköterskan Snaily, tror du har helt rätt. Vår lilla tjej levde på välling ett tag, tror inte det är bättre än att ammas. Sen släppte det när hon kunde plocka i sig allt själv.

Izzie, jag köpte på hälsokostbutik, Life. Jag valde lösblad som var rena hallonblad, det fanns annars påste där hallonblad var en av ingredienserna. Finns på någon webshop annars också, men har du ett köpcentrum i närheten är det nog enklare.

• start september

Åh vilken rolig blogg Tinga! Jag som retats med ett gäng surdegsbakande killar på jobbet (en hade lämnat in degen på ett deg-pensionat när de åkte på sommarsemester) blev alldeles inspirerad.

Ego: Faktiskt mer känningar ikväll än tidigare, så på rätt håll i alla fall!

• start september

Här är jag! Inte ett tecken idag. Sov kass i natt eftersom jag hoppades så. Spänninghuvudvärk, som resultat av dålig sömn, antar jag.  Skulle iväg på jobbgrej en stund (dikstraktion tänkte jag,kanske att det sätter igång av det)  men den var inställd vilket klantiga jag inte kollade innan jag var iväg. .Har tvättat och dammsugit bilen och handlat fika till alldeles bara mig själv (här kolhydratladdas det) i alla fall. Ska till BM sen i allafall, hon får väl peta lite grann. Ska lägga mig en stund igen tror jag.

Tack för Gneis-förklaringen! Har inte FB nämligen. Jag har ställt in mig på en sådan, men trist med strul och man lär få hålla sig framme.

Halvförkyld barn här också, men ännu på förskolan. Hade hoppas att hon skulle få vara frisk nu (naivt), men kanske bättre före syskon tittat ut än samtidigt eller efter. Suck.

• start september

FL läser jag ohämmat på just nu och det är en koncentration av märkliga människor alltså. Men roande och oroande ibland också.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!