Ikapp! Och massor att säga, fast nu vaknar hon nog. Börjar med ego: Här är det också pruttigt och ont ibland och dessutom var hon så täppt inatt att hon inte kunde amma. 7 dagar är för litet för förkylning tycker jag. Stora gick ju knappt ner något men denna har nog varit ner på -10% och vänt, jag som tycker jag har massor med mjölk och att hon äter bättre, färre gånger men mer åt gången. Suck. BVC-sköterskan och maken lyckades båda oroa mig så nu har jag amningsläger här på dagarna, ny vägning på fredag. Igår datorlöst, idag ska jag rigga så jag kan surfa.
Vad roligt att ni verkar ha blivit så lyckad träff! Häftigt med så många som rest långt också.
Snartis, vi kör både Semper, Minifom och magmassage och hoppas det hjälper. Och rapa noga. Vad som hjälpte igår var att ligga lite på mage, hon jobbar med hela lilla kroppen då och en massa gas kom ut. Stackars dig med såret, låter jättekämpigt.
Hattis - hur funkar det för er? Infektion lät ju inte kul.
Izzie, stor kram. Dumma läkaren. Hur känns det idag? Det är hemskt att gå och leta tecken. Det är ju bara ett par veckor sedan jag var i lite liknande sits. Vet inte om hinnsvepningarna hjälpte, men kanske. Färdknäppar på det och mycket ananas ( det bor en eländes en kvar i kylen, jag är inte sugen alls nu).
Mer kommer, nu vaknar hon och jag måste läsa om paddan först...