Heja Snigeln!
Håller 100% med er om det stängda forumet - inte kan man vara anonym där. Det är helt upp till mig och jag ska lura på det. Nog med den diskussionen just nu, jag känner mig på inget sätt utesluten vad som händer och det är ju faktiskt mitt beslut Och inte mäktar ni med två trådar tror jag, det ska vara kul också.
Ute i solen med lilla som sov i 3,5 h, stora som lekte i släktingarnas trädgård, då var det enkelt att vara två barnsmamma på egen utflykt med barnen. Gissar att det vänder.
Min lilla sover verkligen mycket nu, helt annorlunda än stora som visserligen kunde sova bra nätter om hon snuttade hos mig men sen var vaken hela dagarna nästa till 3 månader. Den lilla sover, vaknar och äter ibland men somnar sen om om inget tjorvar med magen eller så. Underbart.
Sen lurar jag på hur mitt stygn läker, vid inspektion idag undrar jag om lite gått upp eller om hon sytt för snålt. Ringde Vårdguiden som tyckte jag skulle be om en pre-efterkontroll hod MVC så det får det väl bli. Lagom kul att behöva sy mer, om det nu är så, men allt har ju gått så smidigt så det är väl ingen stor grej.