Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Välkomna till Tivoli Empatia!

Tack AM! Tänkte till vår alldeles egna blivande treåring. Hela släkten har hört av sig i helgen om tips och tanken tog slut. Målarbok med lite roliga pennor vet jag, men mycket bra tips där.

Docka när man ska få syskon - är det en bra idé förresten?

• start september

Vad bra BS att du var och kollade upp det. Hoppas verkligen du får svar att det är något snällt som är lätt att göra något åt.

Jag förstår dina tankar så väl, jag kände igår morse en liten knöl i armhålan. Jag hoppas att det bara är ett hårstrå på fel håll eller så och det är väl det mest sannolika, men den är kvar idag med (troligen för att jag klämt så mycket). Efter en natt med mardrömmar om en läskig diagnos med allt vad det innebär parallellt med att behöva plocka ut bebisen i vecka 28 (vilket jag gick in i idag) bestämde jag mig för att ringa och kolla om den inte gått över på torsdag.  

Så, nu har jag släppt ut den nojan. Lite bättre känns det.

• start september

Snaily, kul att ni är inflyttade! Vilken härlig tid att upptäcka det nya!

Det tar tid att packa upp och med en sådan bestämd dam är det inte mycket att göra.

• start september

Snorkis - hoppas så att det inte är långt kvar! Skönt också att hon är lite stor om hon nu ska komma lite tidigare.

• start september

Hoppas så att du får snabba svar BS. Det lät ju ganska likt det Koko skrev på sätt och vis?

Lycka till Tinga hos läkaren!

Ego, den lilla knölen jag kände är nästan helt borta så det var nog inget farligt. Men usch vad man hinner tänka mycket.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!