• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

oupsie: Galleriet har jag inte gått med i ännu, kom inte i håg om man skulle varit med ett visst tag innan man skickade bild dit, men jag skickar gärna in en bild, är det till Telis?

insåg nyss att jag tagit sjukt lite kort dessa veckor, får bli ändring på det. 

• smint

Spetember: Hurra för ett bra VUL.

Oupsie: Härligt att daisy gått upp i vikt, jobbigt att hon är gul fortfarande, men det ger väl med sig snart får vi hoppas.

Snaily: Skönt att ni nästan fått tag i en lägenhet.  Vilken del av stan vill ni bo i sedan?  eller är det där ni ev får lägenheten som är det mest optimala?

Idag blir det lite städning här, på söndag kommer mina föräldrar upp och hälsar på och stannar veckan efter. Skall bli så mysigt med sällskap och framför allt att få lite hjälp att underhålla Tilde också Shit vilka trotsutbrott det är nu.. Men fördelen med att jag nu inte ammar är ju att vi kan göra saker bara hon och jag lite då och då..  så det känns bra.  I helgen tyckte hon att lillebror skulle flytta hem till farmor .... men men det tar nog tid att smälta detta för henne..

• smint

Tinga: Välkomna hem, förstår kontrasten med kylan.. min bror åkte till Thailand i måndags så han var ganska nöjd   Härligt att ni haft det varmt och skönt och att ni är fyllda med ny energi. 

• smint

PB: åh så härligt att han blev så glad, fick en liten tår i ögat här.. han kommer bli en fantastisk lill-husse

• smint

För övrigt vill jag ha bubbel! Kan man köra vitt vin i soda streamern?

haha, ja en som gjorde det i halv åtta hos mig för några veckor sedan, så himla roligt
  • smint

AM: Jättesnygg klänning. 

Telis: Oj 600 gram är ju pyttelite, hoppas att det går fortsatt bra för barnet..

Skall skriva en förlossningsberättlse snart har jag tänkt men man hinner fasen ingenting med 2 barn  Nu väntar jag på att Hugo skall bestämma sig om han skall sova eller äta mera så vi kanske kan lägga oss sedan..

PB: Hoppas eftermiddagen i kalmar var trevlig och sushin god. Låter så mysigt när du säger att ni skall gå på kondis  

Sweet: Hoppas ni får en trevlig kväll, och hoppas det går bra att lämna lillskruttan. Hade nog haft jättejobbigt om T varit som hon, men det kommer gå över snart hoppas jag för er skull.   T är raka motsatsen, jag kan bli lite rädd ibland att hon skulle acceptera att gå med vem som helst.. Men det känns som hon ät för liten för att prata om sådant.  

Hon verkar ha fått en bra kompis på förskolan, hon leker jättemkt med en kille som är lika gammal, hon dras till killar helt enkelt, hon leker sällan med tjejerna, men hon gillar att sparka boll, bygga med klossar, lego osv..   Men ni fick vi ju veta att vi fått plats på förskolan rakt över gatan från Augusti och tackade ja. Hoppas det kommer gå bra, blir 3.e förskolan hon börjar på då.. Men nu är hon ju 3 så det känns som det är då dom brukar börja leka med kompisar osv så det blir kanske bra..

• smint

Trevlig Fredag alla, har T ledig idag vet inte om det var genomtänkt men men  Hon vägrade desutom sova middag så det blir en härlig em.. eller så somnar hon o soffan om en stund.. Försöker städa tills mina föräldrar kommer, men får nog ta det mesta i morgon.

Telis: Hade nog köpt blommor till grannfrun, usch så hemskt

Snaily: Härligt att hon sover en liten stund i korgen, vet många barn som vaknar till efter 20 minuter och har svårt att somna om, har haft några på jobbet som varit så, så är man inte där tillräckligt snabbt så somnar dom inte om..
    Vart kommer ni nu att bo?  Inboxa gärna, är supernyfiken. Förstår att det är delade känslor, men det kommer bli jättebra tror jag  

• smint

AM: Skål och trevlig helg. Din klänning är så snygg. Vill också se det färdiga resultatet sedan

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!