AM: Jättesnygg klänning.
Telis: Oj 600 gram är ju pyttelite, hoppas att det går fortsatt bra för barnet..
Skall skriva en förlossningsberättlse snart har jag tänkt men man hinner fasen ingenting med 2 barn Nu väntar jag på att Hugo skall bestämma sig om han skall sova eller äta mera så vi kanske kan lägga oss sedan..
PB: Hoppas eftermiddagen i kalmar var trevlig och sushin god. Låter så mysigt när du säger att ni skall gå på kondis
Sweet: Hoppas ni får en trevlig kväll, och hoppas det går bra att lämna lillskruttan. Hade nog haft jättejobbigt om T varit som hon, men det kommer gå över snart hoppas jag för er skull. T är raka motsatsen, jag kan bli lite rädd ibland att hon skulle acceptera att gå med vem som helst.. Men det känns som hon ät för liten för att prata om sådant.
Hon verkar ha fått en bra kompis på förskolan, hon leker jättemkt med en kille som är lika gammal, hon dras till killar helt enkelt, hon leker sällan med tjejerna, men hon gillar att sparka boll, bygga med klossar, lego osv.. Men ni fick vi ju veta att vi fått plats på förskolan rakt över gatan från Augusti och tackade ja. Hoppas det kommer gå bra, blir 3.e förskolan hon börjar på då.. Men nu är hon ju 3 så det känns som det är då dom brukar börja leka med kompisar osv så det blir kanske bra..