• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

muggles skrev 2011-01-27 14:24:56 följande:
    Förresten ang mitt nojande härom kvällen och SF-måttet, så ligger jag exakt på kurvan för tvillingar. Mitt SF-mått togs igår i v 22 (plus lite till för v23 är imorgon) och då hade jag 25 cm. Det stämmer ju på pricken med det här:
    www.niomanader.se/content.asp?ID=45
    (då borde det inte vara ngt extra fostervatten?)
    åh så skönt att du ligger på kurvan. då kan du nog vara lugn

Dags att hämta hem lilla trollet från fsk.

Kram så länge

• smint

ja baby joggern är nog ganska dyr, har en kompis iofs som kanske skall sälja sin snart då ena barnet slutat sova middag så då behöver dom inte den längre...  Men hon har lovordat den  

soldemor: Har googlat som en tok efter din tunika, men utan resultat. Men hittade många sidor som säljer ichi kläder... Såg du den i någon annons eller på någon levande person? tänkte om det var en äldre kollektion? 

• smint

Oupsie: SKönt att daisy lugnade ned sig, du skall se att det finns plats på Lördag  Tror du kommer få före mig... 

micropaus i soffan, snart matlagning.. skall improvisera någon pastarätt med kyckling, grädde, soltorkad tomat, lök och senap. Blir nog bra. Sambon har hjärtlung räddningskurs på jobbet till 18 så vi får äta före honom..

• smint

AM: Semifreddo är gott, min mamma gjorde en när jag var hemma sist. Kommer inte i håg exakt vad det var i den. Men det var iaf pistagenötter, smulade maränger och ngt mer...

så sitter man i soffan och svullar igen.. fasen sista veckan har ju bara eskalerat med sötsug..   

• smint

Sweet. Hipp hipp hura på födelsedagen {#emotions_dlg.flower} Hoppas ni kommer iväg på lunch du och maken. Är det vanligt att dagis har stängt vid snöstorm?  

Tinga:  Vi valde en växa säng till dottern, men vi får plats bredvid också..  Men många väljer ju en resårmadrass på golvet, sedan kan man ju sätta ben på den senare. Blir faktiskt lite mysigt med en sådan säng som man kan lägga massa goa kuddar och sådant i.

T hade också en period när hon klättrade ur spjälsängen, men det gjorde hon nog bara 2 eller 3 gånger sedan var det över.. vi tog bort sidan på sängen men den satte vi tillbaka efter ett tag..

• smint
    muggles skrev 2011-01-28 11:04:52 följande:
    Gud vad BT är seeeegt nu!

Tror inte min förra länk funkade. Här ser man paketet jag tyckte var intressant: www.babyjungle.nl/special-offers-c-274.html (tvilling-Mountain Buggy + två liggdelar + två åkpåsar för 8200 pix!) Men måste bara få bekräftat att den sidan är en ok sida att beställa ifrån... så jag inte bli blåst. Så vem var det som tipsade???
    det var ju ett bra pris för en ny vagn och det som ingick. Jag tipsade inte om sidan, men tror det var fossing.
  • smint

ja man skall ju gå lite på snygghet också såklart

nu skall jag dammsuga och se om det vill komma ut ngn bebis av det.. sedan skall vi baka kanelbullar  i em, hämtar T tidigt så får hon hjälpa till..

• smint

Telis: Stackare, hoppas innerligt att peaken är nådd nu. och skönt att du fick lite värktabletter så du kan äta lite iaf.. 

• smint

jisses här tog det fart med skrivandet på em.. får läsa ikapp senare. 

bulldeg på jäsning, maten framtagen från frysen gud vad jag älskar sådant som vi fryst in..

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!