• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

När skulle mugglan vara på kontroll?  har minne som en fiskmås..  

Tillbaka från bm, som trodde det skulle komma igång inom någon dag den låg väldigt långt ned och hon såg mina sammandragningar när hon skulle mäta magen.. Men har fått tid för kontroll på sös spec mvc på Fredag iaf, dom ville vänta tills måndag men min bm propsade på innan helgen.

September: Härligt med inskrivning och skönt med bra plan för slutet av grav. och skönt att du inte behövt ta ngn tablett idag. Hoppas det håller i sig

AM: Ta en drink och koppla av nu, usch vad det där måste vara jobbigt.  Hoppas de 2 veckorna går fort 

• smint
    fru AM skrev 2011-02-02 13:18:30 följande:
    Men vad spännande! Vad sägs om att bebin tittar ut fredag klockan 12.45? (Då vet vi alltså när det INTE kommer hända nu )
    haha ja det låter bra Skall på koll kl 10.15 så då kanske det hänt massor redan. Får vi hoppas.

T får vara hemma resten av veckan, hon är rätt ok, men mailade hennes förskola och sa att hon är fortsatt snuvig och frågade om magsjukeläget och det gick rätt ordentligt där nu så hon får vara hemma.. Hoppas svärmor inte har ngt emot att jobba hemifrån om det kommer igång nu.. Men det är vi som bestämmer  
  • smint

Mugglan: Åh så skönt att dom växer de små liven. Vilken v är du nu i?

AM: shit har han inte flyttat in än.. ja hoppas han inte gör det någonsin

Vickan: Kul med bröllopsinbjudningar och en hotellnatt . Här i kompiskretsen står det nog stilla ett tag nu när alla vi förväntat oss gift sig.  

• smint

Oupsie: Vad skönt att ha kommit hem. Hoppas foglossningen blir bättre snarast

BS: Ja sängarna på bb var ingen höjdare, smala och jobbiga. 

det är nog det jag är mest nervös för nu, hur amningen skall funka, för sist gick det ju inte alls. Och dom brukar ju vilja skicka hem omföderskor snabbt.. känner mig lite som en förstföderska på det sättet, att få amningen att funka..

här är det också sängdags.. jäklar vad sammandragningar det varit på em och kväll.. hoppas dom gör någon nytta

Hattis. Hoppas det visar bra i morgon, håller alla tummar för det. skall tänka på er. 

• smint

Tjohej, slempropp avgick inatt värkar kom ganska omg. Snart åker vi till SÖS'. Hoppas vi inte blir hemskickade. Jag har snigelns nummer så jag uppdaterar henne vid tillfälle. Skriv inget på fb är ni söta för min mamma läser där. Puss och kram

• smint

Pb: sonen heter Hugo tack för ramsan, helt säker på att den hjälpte mig på traven de sista 10 min. Hattis:: uppfattade att det gått bra ida, härligt för er vi mår bra, skall sova nu när Hugo sover, allt gick bra men f.n så ont det gjorde. Återkommer när vi ärhemma igen.

• smint

Nu är vi hemma i lugna hemmet, känns helt klart märkligt att vara 4 nu. Hugo sover just nu på min mage, mjölken har inte runnit till ännu så han är frustrerad emmelanåt, i natt gav bm på bb honom lite tillägg just för han är sån hungrig. // oupsie: skönt att det ser bättre ut med värdena. Har också större boobs och det gör ont här med. Måndag skall vi och göra ul på njurarna och på tisdag återbesök och pku prov

• smint

AM och sept: dom såg vid rul och vid extra ul i v 32 att han hade lite förstorat njurbäcken, låg precis på gränsen vad osm är ok. Så idag skall dom göra ett ul på honom för att se hur det ser ut nu. Kan vara en liten förträngning. Han kissar men inte våldsamt mycket så skall bli intressant att se vad som ser. Nu får han antibiotika i förebyggande syfte 1 gång om dagen.

Oupsie:Skönt att ni är hemma igen och att brösten mår bättre

Här har jag kommit in  samma svacka som sist, mår så dåligt av amningen, tycker verkligen inte alls om det och njuter så där som alla andra gör.. Han är inte helt nöjd heller så på kvällen ger vi lite tillägg men det är nog för ltie för han är ändå inte nöjd....  sväronen var här igår och alla bara pratar om amning amning amning... eftersom det inte funkade med dottern så har alla nu tjatat om det länge...

usch vad ego det blev.. återkommer när jag är på bättre humör.. 

• smint

Mopedvin: Nej dottern flaskmatade vi från c.a 2 veckor helt.. Hon blev så trött på bb så vi fick väcka henne och så skulle vi pumpa osv osv.. blev galet mkt..  Men hon är en väldigt frisk och glad 3 åring nu

• smint

amningen funkar rätt ok, det har ju inte runnit till ordentligt ännu,  men jag mår inte bra av det tyvärr känner mig hel deppig. , men vi får se hur det går, skall till sös i morgon för pku prov och en viktkoll. 

Cissi: haha hoppas ni får till en nummer 3  

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!