Hattis: Jodå. tröttare än vanligt och hård i magen så der inte det som något tecken på att något är på gång.. enligt alla skall det vara motsatta hållet..
Skumt att det kommer lite varannadag, men visst hade du tid nu i veckan till BM? Hoppas du slipper mer spår i dag..
När slutade era barn med snuttefilt/gosedjur? dottern har ju 3 saker, napp, snuttefilt och en gosedjurskatt... Men snuttefilten är ett örngott som hon började dra omkring med helt plötsligt när hon började krypa så den har varit en väldigt trogen följeslagare, funkade ju bra tills den började bli så sliten att den nu mera är i flera dela, och det roliga är att det bara är 2 delar som passar.. de andra är inte riktigt lika slitna.. Men när de hon har nu försvinner vet jag inte hur man skall göra.. Men nu är hon ju snart 3 och har de andra sakerna så det kanske inte är någon katastrof.. Nästa barn skall iaf ha något som går att köpa 2 av och som man kan byta ut
kom på att jag inte köpt ngn skötväska, någon som har bra tips vilken som passar bra till bugaboo förutom deras egna?
Dottern vilar lite framför en film och sambon är iväg och hämtar ett skåp till vardagsrummet. Jag roar mig att sitta och läsa trådar på fl.. gud vad mycket tid folk har att sitta och skriva och driva varandra till vansinne...