Välkomna till Tivoli Empatia!
PB: Lycka till idag på mötet. Hoppas du kunde sova ok i natt. Håller med om clerablue reklamen ...
PB: Lycka till idag på mötet. Hoppas du kunde sova ok i natt. Håller med om clerablue reklamen ...
tillbaka somnade under min lilla lässtund en liten stund...
Skall äta lunch och sedan röja under diskbänken...
Cicci: Vad roligt det låter med baler osv.. Låter väldigt jobbigt med mumintrollen på nätterna, men som sagt dom är ju ganska snälla Men förstår att du gav upp till slut.
Parnassia: Åh vad bra att du fått tag på Oupsie
BS: reklamen har jag bara sett högst uppe på denna sida emmelanåt och på FL såklart.. vet inte om det gått på tv? Hoppas Iris är på fsk idag. Jobbigt med de bråkiga barnen
Måste bara fråga er .. någon på jobbet sa igår att om man hade mkt halsbränna under graviditeten att man fick barn med mkt hår?? Är det någon skröna eller ligger det något i det? shit då kommer detta barn ha hur mkt hår som helst
Låter ju som en skröna men hon på jobbet trodde absolut att det låg något i det..
haha hittade lite länkar ang hår på bebis vid mkt halsbränna, men det verkar vara en skröna
Jag tror också hon är gravid kronprinsessan alltså.
Hämtade en lugn tjej å fsk.. trots nästan 11,5 timmars sömn hade hon sovit på förskolan.. lite misstänkt snuva och lite varm så får se om det är någon sjukdom på gång nu..
Mugglan: Åh så skönt med UL. Och skönt att tillväxten ser bra ut.. Spännande med födelsedag snart då
Snartis: Usch vad jobbigt med illamåendet..men postafen har hjälpt många så hoppas det hjälper dig också..
Snacka om att man är inne i sig själv när man är gravid, jag brukar annars kunna se o någon är gravid ganska tidigt framförallt på jobbet. igår när jag hälsade på så kom min närmsta avdelningskollega och berättade att hon var i v 20.. Har helt gått mig förbi under hösten då jag fortfarande jobbade.. så berättade hon att hon nästan kräkts i en buske i humlan när vi varit där med barnen.. jaja
ja dom talar nog inte om det alltför tidigt tror jag.. Men den som lever får se
PB: Sp skönt att det gick bra idag, tror det kan vara bra att ta ngn liten rogivande tablett för sömn gör underverk för kroppen och hjärnan så det är nog ingen dum idé.
FruE: Helt fantasiska tårtor och cupcakes
Godmorgon alla
Liten: Lycka till på utvecklingsamtalet, det kommer gå jättebra skall du se
Oupsie: Lilla du vad jag tycker synd om dig, ta nu bara hand om dig och vila. Strunta i allt som du skall sälja osv. Och stackare som fått ännu en gravidåkomma... tänkte direkt på havandeskapsförgiftning men du har ju koll på trycket så det var ju bra Men hemsk åkomma iaf.
Har sovit rätt ok i natt, kanske har kommit ur den onda spiralen nu.. Men hade sådan sjuk halsbränna igår kväll, och kramp högt upp i magen och det är tydligen vanligt läste jag.. men åt nog lite för mkt köttfärsås till middag. Skall köpa nya tabletter idag...
Ja så var det minusgrader igen och förmodligen svinhalt ute.. men solen ser ut att komma fram nu så det kanske blir bra i em.. Sambon skall träffa lite kompisar i kväll, så hoppas på en mysig kväll med lilla T..
kikar in senare