Välkomna till Tivoli Empatia!
Lappis: Det är ju helt superbra ju, klart du skall skrika ut din glädje
Lappis: Det är ju helt superbra ju, klart du skall skrika ut din glädje
Snartis: Ja postafen är hemsk dagen efter.. vet när jag tagit det när jag var yngre och skulle åka färjan från gotland till Nynäs.. jag var komplett slut dagen efter. Även efter lägsta dosering. Det sitter i länge.. tror det står på förpackningen just ang bilkörning för man kan bli dåsig osv.. Kör försiktigt och åk hem och sov..
Tror att om färdknäppen skall funka så skall man ha det mkt och ofta och ganska mycket spermier från mannen.. Och man är väl sådär jättesugen att hålla på i flera timmar mot slutet
Oupsie: Skönt att du skall ta blodprov i em, hoppas det bara är vanlig klåda och inte ngt annat dumt..
Nenne: HAr inte pop lite tjockare vantar utan tumme? måste kolla ....
nej det hade dom visst inte, iaf inte på hemsidan.. men nu kommer ju vår vantarna så nu är det väl svårt att hitta varmare kanske..
nej inga direkta känningar. Ilar när jag går en del så det kanske fixeras eller mjukas upp nu, men det vet man ju aldrig
nu snart dags för mat här..
Jag anar oråd inför natten kommer ligga på helspänn.. Dottern har haft rätt bubblig mage och verkar svälja mycket saliv hela tiden sedan efter middagen. Hon åt mkt och har varit superpigg men har hela tiden svalt mkt och magen låter lite.. Men det gör den iofs med jämna mellanrum och vällingen gör väl sitt... Men dom nämnde att något barn var sjukt på förskolan men dom hade inte blivit sjuka där utan hemma....
gaaahhh vill inte ha den pestiga sjukan nu... funderar på att hålla henne hemma resten av veckan för att kanske hindra lite baciller....
Måste lägga mig nu, men håll en tumme eller 2 för att vår natt inte blir kräkig....
men om man nu skulle råka få kräksjukan och så sätter förlossningen i gång samtidigt, får man bli isolerad då på sjukhuset?? man smittar ju som bara den.
nej nu måste jag sluta nojja.....
Tinga: Förstår att det är jobbigt att höra den frågan ofta om barnens ätande alltså. Ni skulle ju tala om för hela världen om det hänt något stort ju Usch och fy för allt kräk ni fått torka under åren