Välkomna till Tivoli Empatia!
åh nu har min mamma börjat fråga om jag känner något osv.. när jag ringde idag så trodde hon jag skulle ringa och säga att det var klart.. gahhh
Men Mugglan fyller du idag???? Jättegrattis i sådant fall
Lappis: tjohej för kön kan det vara så att några hoppar av som gör att kön minskar också?
Godmorgon alla
oj vad ni skrev igår kväll, får läsa ikapp under fm..
Inget kräk ännu här så hon mår nog bra, men vi håller henne hemma idag med för att undvika någon bacill till helgen..
Hattis: Skönt att det inte kommit något mera brunt, hoppas det fortsätter så..
återkommer
Vi sa nog innan vi fick dottern vad vi hade för namn, men det var typ det enda namn vi hade också.. men hennes andranamn kommer från min mammas sida på släkten.. Om det nu kommer en pojke denna gång så har vi 2 namn, och det kommer från sambons sida. Hans morfar hette så. Sedan får vi se om det ser ut som en sådan men det får vi hoppas
Am och ni som har/haft barn i 3 års åldern, tips på lätta spel man kan börja spela, vanliga spel alltså.. fick tips om tårtspelet men om någon har något annat förslag så tas det emot tacksamt.. Skall till lilla leksaksaffären och kika idag och se om jag kan hitta ngt.. tänkte det kunde vara mysigt att börja spela lite spel med dottern.
Snorkis: Har nog bara sett den där från stokke med hjul, men kan man inte köpa små hjul på någon affär och montera fast på en vanlig säng?
Cissi: haha ja lite roligt sammanträffande, kan skicka kusinens namn på fb eller i din inbox. Att du och jag skulle sprungit på varandra är nog mindre troligt, men du kanske tom gått i samma skola som kusinen.
BS: Härligt att Astrid sov så bra, hoppas det inte kommer göra för ont i bröstet nu... Tack för speltips, men dom hade inga sådan spel på leksaksbutiken här ute, får kolla i stan eller beställa på nätet. Köpte en fin trätårta till dottern istället som hon leker med för fullt nu
lunch nu, kikar in sedan
Ja vem där är ju superkul, men tror det är lite för avancerat för henne ännu.. Men memory skall jag köpa.. Hon föreslog det i affären, men vet inte varför jag inte gick på det.. Man behöver ju inte ha alla bilderna framme..
Lappis: Skönt med lunch hemma och sedan kunna jobba hemifrån.. Hur gick det med din chef? eller visst var det ngn på ditt jobb som fick cancer? eller har jag surrat i hop det nu?
Mugglan: Kul med klockan, vad blev det för klocka?