Allra finaste Blomman, inte heller jag vet vad jag ska säga så jag fortsätter envist hålla tummar, tår och vad jag nu får tag på att hålla i. Jag valde på ett tidigt stadie att helt enkelt förutsätta att det ska bli Passionsblommefrön så jag fortsätter på den vägen.
Under tiden erbjuder jag hand att hålla i, axel att luta mot, en ful Opel som man får sparka hur mycket man vill på däcken på och om det skulle behövas så får du snora på min tröja.
Jag har helt käckt dubblat dosen av min "antismärt"-medicin (allt enligt läkaordination) så jag är lite lagom svoschig i huvet i dag och har helt glömt vad jag skulle kommentera...
Men ett litet inlägg i långa dagar på dagis funderingarna - det är så lätt att få hyperdåligt samvete för att ens barn alltid är kvar sist på dagis (våra barn har nästan alltid haft heldagar, iaf när vi bägge har jobbat).
Det skiljer säkert från barn till barn men bägge döttrarna har alltid älskat att vara kvar sist! Lugnt och skönt och ensamrätt på fröken med bokläsningsmys - det är grejer det tydligen!