Välkomna till Tivoli Empatia!
Porchez - Det glädjer mig sååå mycket att du fick en bra jul till slut!
Göra desserter är jag usel på men jag äter dom gärna! Tycker nog egentligen att man bör börja med efterrätten så man är säker på att orka den :-]
Är nog inte till så stor hjälp ändå eftersom jag tycker det mesta är vansinnigt gott - utom när det är surt eller innehåller mörk choklad som prompt ger mig migrän.
Det jag med glädje gör är Jell-O! Dallrig gelédessert i illiga färger är det bästa vi vet här! Allra mumsigast blir den om man låter den 'stanna' litegrand och sedan vispar i en burk kondenserad mjölk (elvisp) då blir det som geléeig (?) fromage och jättesmaskens
Fast om matsällskapet innehåller vegetarianer, veganer eller andra som helst undviker att äta gelantin så får man göra egen Jello med agar agar.
Har ni sett Disneyfilmen Bolt? Kommer ni ihåg den vansinnigt roliga hamstern i en boll?
Jag fick en hamster i en boll i julklapp av äldsta dottern!!!! Den är helt fantastiskt rolig! Har skrattat så tårarna runnit flera gånger idag
Visst meck att lyckas få i batteri i hamstern (ja, det är ju en leksakshamster då) men gudars så rolig den är!
Familjens kvarvarande hund såg lätt besvärad ut när den for runt bland benen på henne men hon var en ovanligt modig hund i dag och till och med petade på den med tassen ^.^
Å med tanke på att det är en hund som är rädd för gunghästen så var det väldans modigt!