Välkomna till Tivoli Empatia!
vad har dom för bad på sturebadet? är det bara en bassäng eller har dom ngn bubbelvariant också? centralbadet öppnade nog inte förens 2 maj tyvärr kanske den 26.e, restaurangen öppnade den 26.e,
vad har dom för bad på sturebadet? är det bara en bassäng eller har dom ngn bubbelvariant också? centralbadet öppnade nog inte förens 2 maj tyvärr kanske den 26.e, restaurangen öppnade den 26.e,
AM: Tack, det lät ju rätt mysigt och inte så fullt dyrt heller. Centralbadet har bubbelpool men som sagt det känns lite osäkert med deras öppningstid. Men man kan iofs boka in en massage på båda ställena och sedan boka av så fort jag vet när CB öppnar..
Tyckte sturebadets hemsida var lite trist, eller inte så mkt info..
Tusen tack för alla fina spa tips, skall kika nogrannare på dom ikväll....
kruxet är ju också att de flesta ställena stänger 19-20 på vardagarna. kommer bli knepigt att hinna med, CB tror jag stängde lite senare iaf förrut... hon slutar antingen 16 el 17... måste klura otdentligt och höra med de andra
porchez: fy vilken dålig stil av kompisen. har man bestämmt något så håller man det, och det var ju ingen stor grej hon skulle på ju.. i annat fall kunde hon ju bjudit med dig
Tyckte namnen på tvillingarna var jättefina,
snaily: ah skall läsa nogrannare tack för upplysningen.
åh vilka fina buskar ni lagt upp bilder på vi klurar vidare på vad vi skall göra på vår framsida framför altanen, rev bort allt igenvuxet och vildvuxet i höstas..
Har kontakat spat som ni varit på Snaily så får se vad som säger, lät iaf väldigt mysigt. Då kan man ju tänka sig att äta på kungsholmen kanske efteråt. Fast det är iofs lite rörigt där men det funkar kanske..
nej nu måste jag sova, alla snarkar i alla rum så nu skall väl jag också sova. LIlle H är snuvig igen så han ligger i vår säng med huvudet högt..
Godnatt alla fina och tack för alla tips, ni är bäst
Ja undrar också vart Telis är?
ja hoppas också dom får en överasskning idag, håller alla tummar så hårt jag kan.
sovit jättebra inatt, nu lite frukost innan dagislämning. ser redan framemot kaffet på terassen när vi kommit hem.
Nenne: fasen vad jobbigt med Nancys eskapader, hoppas det går bra att sanera sedan. och tack för telis rapport
Fredagsskål
Sitter i solen med min kaffe och njuter, Hugo somnade om och sover än. Funderar på middag ikväll, sambons syster och sambo kommer. Blir nog grillat, vi har en ryggbiff i frysen som jag skall plocka fram.
grosshandlargrogg var något nytt Är novis på drinkar
Men blev sjukt sugen på en mojito, undrar om vi skall göra det ikväll..
Idag skall vi till bvc och väga och mäta. Känns som han växer på längden som en tok, men skall han bli lika lång som sin far så..
Snaily: Finns en bra sida med barnens utvecklingssprång. Undrar om inte du och min granne fick barn ungefär samtidigt, hennes dotter är rätt gnällig nu också, vill vara uppe i bärsele mycket.
snaliy: bArn under 1 år skall inte ha solkräm, dom skall inte vara o solen helt enkelt mässade apotekstanten när ajg frågade.. Men hur lätt är det att undvika???
AM: Här har du en massa pelargoner www.pelargoner.se/foto/foto_B.html
superfina prickenbilder