Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej i påskvärmen.. Kan inte minnas när det varit så här fint väder sist, eller var det fint förra påsken också?
Idag har vi umgåtts med grannarna hela dagen, grillade hamburgare till lunch, glass och hallonsås till efterätt. Så ljuvligt, att vara lediga tillsammans alla....
I morgon blir det möhippa, så mysigt skall det bli, det blir blue medi spa och var och kikade där häromdagen sypermysigt, så tack för tipset Snaily Sedan middag på kungsholmen och förhoppningsvis en drink i solen innan. Skall bara fundera på vad jag skall säga när jag hämtar kompisen, för de andra tjejerna skall vara på spa´t när vi kommer, har tänkt att dom skall vara i badet när vi kommer in så blir det en till överraskning.
Skall bara sova ordentligt först så jag orkar med att vara uppe lite längre i morgon.
Snartis: Hoppas du mår bättre idag, och att foglossningen stannar av nu, det är ju rätt långt kvar. Är du sjukskriven nu?
Snaily, tycker också det är svårt med vart man skall göra av barnen när man är ute.. Just nu sover H iofs väldigt bra ute men jag gissar att om någon månad så kommer han vara mer vaken.... Men ett parasoll som hon kan ligga under och kika på saker kanske funkar?
Snorkis: jag hade nog ätit såsen tror jag, men man kan ju alltid maila och fråga Arla så man vet till nästa gång? Parmesan åt jag också och även fetaost.
MSW: Oj vecka 12 redan, härligt Hoppas bacillerna försvinner snabbt nu
nej skall nog gå in nu och hänga lite tvätt och plocka fram badkläderna, måste rota fram sommarklädeslådan...
tjing så länge.