Välkomna till Tivoli Empatia!
AM: Tycker också att H ser välmående ut på bilderna jag sett.. även om ni är långa så behöver ju inte H bli det?
Oupise: Trist att Daisy inte sovit så bra inatt, men det går väl upp och ned som allt annat När något verkar funka så ändras det lika snabbt igen ...
Ore: Hittade detta recept på bröden
www.recepten.se/recept/tortillabroed.html , men jag tog sedan ett recept ur bonniers kokbok som var mindre mjöl i.. Det blev som en deg som man skall kavla, det var inte helt lätt, men min svägerska har starka armar så hon kavlade fick sedan tips att när man värmde upp dom att blöta bakplåtspapper och vira runt bröden och värma i ugnen så blev dom mjuka.
Izzie: Ja piggelin funkar här också, och festis, melon, apelsin.. mkr vätska i..
Igår under hela dagen och i går kväll hade hon ingen feber, vid halv 3 kom hon in till oss och jag gick med henne till sin säng igen, då hade hon 39,5 igen.. så varm... men lurade i henne flytande ipren med lite päronmer, mmm jättegod medecin sa hon Sedan tog det en stund innan det började verka och hon somnade om.. Nu är den på 37.4 så vet inte varför det blir så här.. Men det blir väl hemma hela veckan gissar jag på..