• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Aaah, vilken läcker flaska! Vill ha!

• Telis

Nej, nu nu får ni inte komma med fler tips. Jag kommer aldrig kunna välja.
    Lappis, vad snällt, tack! Jag ska lukta och säga vad jag tycker. När kommer din reseberättelse från Island? Ser sååå mycket fram emot att höra hur ni hade det och vad ni tyckte!

• Telis

Nu har jag varit och smygsniffat. Det slutade som vanligt med att jag stod där med åtta olika såna där provpapper och hade ingen aning om vilken som var vilken. Men jag *tror* att jag tyckte bäst om den där Daisy med fina flaskan.

Den där Be Delicious fanns ju i säkert fem olika varianter och efter att jag luktat mig igen alla så var det omöjligt att känna någon skillnad. Tinga, hjälp, vilken är det som luktar grönt äpple?!

• Telis

Grattis på födelsedagen, mopedvin!

Urk, vad trist med bilen, Vickan!

• Telis

Klart att jag ska prova parfymen på också! Jag är väl inte korkad heller.

Light blue funkar förresten inte alls på mig.

Vilken tur att porchez har med sig Vickan! Hon skulle aldrig hitta AM annars med den beskrivningen.

Snaily, OMG, jag skulle kunna döda för en sovmorgon till kl 7.20! Här är det 5.30 som gäller. Bah.

• Telis

Jag tror också på AMs tolkning.

Jag kommer utan Televinken på lördag tyvärr. Jag tror att han skulle tycka att det var jättekul med picknick men vi har svärfar på besök och han blir nog lite ledsen om han inte får träffa T.

• Telis

BS, hoppas du får en tid snart, det är ju jättejobbigt att gå och vänta och oroa sig.

Tummarna hålls för Tinga!

Muggles, skönt att veta att det finns hopp!

Jag är ju en sån ärthjärna ibland. Nu har jag varit och sprejat på mig två parfymer, det är bara det att jag har glömt vilken som är vilken. Höger handled luktar iaf väldigt gott.

• Telis

Vickan, jag gjorde faktiskt det! Fast så blev jag nervös för att hon ska ha haft fel så jag måste nog göra om proceduren nästa vecka.

Tinga, åh, hurraaaa! Grattis!!

Parnassia, Daisy (höger?) och Eclat d'Arpege (vänster?). Båda luktar väldigt gott fast höger är bäst. Vinkar frenetiskt åt ditt håll!!

• Telis

Tusen tack för en sjusärdeles trevlig picknick i lördags!! Jag fick lite dåligt samvete för familjen på vägen hem när jag insåg hur länge jag varit borta.

Ni andra kan se i galleriet hur vilt det gick till - jag har lagt upp ett nytt foto där!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!