Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Välkomna till Tivoli Empatia!

Muggles! Fina tapeter, kul att se resultatet sen!

Lapinettisen förreten, när är nästa tillfälle för titt på kön? Kön med K, alltså. Inte sj-ljud. Det är ju varje dag.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2011-02-11 15:25:45 följande:
    nenne - vi har båda tjuvkikat (komiskt nog så vill vi inte erkänna det för varandra) och NADA, NIENTE, RIEN, NOTHING .. INTE ETT JÄKLA F***ING SKIT  har hänt!
    What the piiiiiip för piiip och pip piiiiiipipipiiiiiiiiip?!?! Trodde det skulle fortsätta rassla på nu i början på året.
    Ja, en plats i solen är samma som en plats på landet, fast de är kvar i England. Och där är det inte vinter, åtminstone inte på tv. De går i kjol, blommorna blommar och allt är grönt. Och det verkar inte regna heller.
  • nennesjuttioåtta

Jag föreslår att istället för sedvanlig fuldans på denna fredag så blir det koreansk juckdans. Here's får Lappis! 

*gnugnugnugnugnugnugnugg* 

• nennesjuttioåtta

kängu – jag har inboxat dig!

*gngnnggnungungungungugnuugnugnugngungugnugggungungugug* 

• nennesjuttioåtta

Ore – nämen! Har läst att det varit jobbigt på ditt jobb tidigare med konstiga kollegor och motvind. Usch, man ska inte ta vilken skit som helst! Hoppas du orkar skriva här (fast det kanske du itne vill). KRAM!!!!!!

Snorkis – Lappmögel! Pfff HAHAH!!

Lappis – vad har du handlat för klänningar??! Jag passar ju inte i sånt där tjejigt, men det är så kul att se på andra. Det måste vara mina små korta, breda vader som gör det. Och anklar som är lika smala som graciösa betongsuggor. Fick en aha-upplevelse idag när jag stod med Pricken framför spegeln (han älskar att se sig själv). Jag är ju faktiskt kort. Jättekort. Shit. Han släpar snart i backen om han inte lär sig gå snart. 

• nennesjuttioåtta

Och handväskor. Äger 2. Ingen jag använder för jag tycker egentligen att de är fula. Och så har jag axelremsväska från Timbuk2 som jag haft i 10 år som nu tjänstgör som skötväska. Önskar att det intresserade mig men det gör det inte. Det måste vara de där fula vaderna som gör det igen. Damn!

• nennesjuttioåtta

*kämpar emot att klicka på PBs länk med hundvalpar*

Så där, nu har jag druckit upp sista slurken med julmust för den här säsongen.  

• nennesjuttioåtta

Snorkis – hitta en handväska till mig! Du kan ju bli handväskekonsult, find the perfect bag!  

• nennesjuttioåtta

PB – det är ju självplågeri, då kommer jag drömma om söta valpar som gläfser "ta mig, klappa mig, älska mig JAG ÄLSKAR DIG måste bajsa, kolla en bil, hej matte bästaste vän, här luktar det Fido" 

Okej då 

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!