Välkomna till Tivoli Empatia!
Godmorgon.
Var så trött att jag inte orkade in igår. Gick en liten sväng på stan efter UL men fick panik bland alla julklapps stressade människor så det blev bara ett snabbt besök på NK och en handkräm till mig sedan hem..
Sweet: Usch, vi har samma problem med våran tjej och hård i magen.. sen on började på nya fsk så har hon lagt om magen helt.. Bajsar varannan dag eller så och hård klump.. Hon har aldrig fixat fullkornsvälling förrut men nu kan hon dricka det så det hjälper en del faktiskt och sedan massa russin och försöker få i henne päron och vatten.. Hoppas det går över snart.
Jag och sambon träffades på nätet -03 och blev med eller mindre tillsammans direkt. Flyttade i hop april-04 och sedan har det rullat på. Han friade 05 men sedan har det varit lite upp och ned och sedan kom dottern och nu är jag gravid igen.. Men får nog fria igen sedan när vi skall gifta oss Han friade hemma vid köksbordet dagen före min födelsedag , hade lagat fin middag och var helt stressad hela middagen. Jag hade varit på lite AW innan så jag fattade inte riktigt, sedan så vid efterätten så märker jag att han äter med höger hand och han är vänsterhänt. frågar varför han äter med fel hand.. och då frågar han och tar fram 2 gröna gummisnoddar som skulle symbolisera ringarna Väldigt gulligt, sedan gick vi med dom tills ringarna kom