Välkomna till Tivoli Empatia!
Viktualia: Nej men fy vilken lärare, att dom inte lyssnade på er, blir tokig..
Koko: Ja det kan ju lika gärna vara en kvinna som gör sådana här saker.. och jag är så glad att det äntligen är fler manliga pedagoger på förskolorna.. där dottern går nu var dom 3 stycken och det märks på barnen att killarna är behövda..
Fick mail från vd´n nu ikväll med senaste info från polisen och i nuläget finns inga misstankar mot den anställda , medarbetaren är en utpekad person och är man utpekad så startar en förundersökning för att se om man kan styrka misstanke, i nuläget finns enligt polisen inga riktade misstankar mot medarbetaren..
Så det kändes ju skönt att höra, men jag tycker så synd om personen om den nu är oskyldig.. Han lär ju inte komma tillbaka till den förskolan iaf.. eller jag vet inte hur barmhärtig man är i sådana situationer..
Koko igen: Krya på dig och lillebror. hoppas ni frisknar till snabbt.
T var 53 cm lång och hade 50 ganska länge ändå.. Men vissa modeller är ju större än andra. Och omlott bodys är bäst
frullan: Päronsplitt är supergott, var grymt länge sedan jag åt en dock.. stackare som jobbar så sent
Liten: Skönt med julklappsshoppingen. Vi är typ sist med att handla i år.. jag skall ta tag i det på måndag.. svärmor har dock inte skickat ut önskelistan som dom knåpat i hop.. skall beta av det snabbt hade jag tänkt sedan.. i helgen skall vi iaf köpa gran
PB: Hur har dagen varit? Har sonen snart jullov eller går dom nästa vecka också?