Tantvarning – om igen!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Jag har inga problem att fåi lillan mat - inte ens på morgonen.
Tyvärr är det tvärtom att jag måste hålla igen henne för annars skulle hon äta tills hon spricker. Hon har fått för sig att hon ska tävla med storebror som är 16...
Kan bli lite mycket för 8-årig flicka.
Nehej, Fjosok här dödades ingenting som du ser!!
Bra med aptit!
Kom precis hem, slutade tidigt idag, så skönt! Det har varit supertrist väder med bara regn hela dagen. Men då får man mysa inne istället med tända ljus.
Kram på er alla
Pust, nu är man slut i huvudet. Mycket nytt så klart, allt bara snurrar i huvudet. Det är mycket som ska in på kort tid!
Flamman, det är toppen med frukost på dagis/fritis. Det finns inget söligare än frukostungar, utom Tinkers lilla pingla.
Suck och dubbeklsuck!
Problem med fracken som passar halvbra. Har ökat i vikt i höst då jag mestadels av tiden gått med bandage på grund av en exembehandling som aldrig tog slut.
När man inte får duscha blir det sällan så att man tränar...
OCh nu, måste avbryta behandlingen för att komma i fracken och exemen är tillbaka på en vecka.
(förlåt, men är bara lite "deppisch" just nu)
Uschligt!
Du får gå lååånga promenader, gå i trappor och få in annan "vardagsträning" sån som man kankse inte direkt svettas av. Alldeles för underskattat om jag ska vara ärlig.
Kramar till er allla i höstmörkret! Idag regnar det åtminstonde inte.
Ska spring på dagens första och förhoppningsvis ända möte...
Fjosok, du får gå tillbaka till gamla hederliga tvättlappar istf dusch.
Nej, men promenader som Tinker säger är faktiskt riktigt bra, fast de ska vara långa.
Annars kanske en större frack?
ÅH, här är underbart vinterväder! Imorse -14, men nu är det lite varmare. Strålande sol och gnistrande vit snö överallt. Att det kan vara så fina dagar i november!
Åh vad mysigt. Här är det rätt grått men solen gav hint om att finnas till nånstans när jag vaknade. Sitter inne i stan i den tomma lägenheten som vi lämnar sista november.
Aha riktig vinter!
Igår bokad vi vår sportlovs resa som dessutom blir makens 40-års present. Vi ska "lyxa" till det med hyrstuga i sälen i fyra dagar. Inte helt gratis, men vi ser verkligen fram emot att bara få åka massa med skidor.
Jag har så ont i huvudet idag.
Är lite orolig att jag lyckats plocka på mig något förkylningsvirus.
Har inga andra symptom förutom huvudvärk i vänstra sidan....