• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • MittiPrickBrud

Oj vilken dag jag har haft!
    Helt otroligt mycket att göra och som avslutning en kurs  i att måla akryl o olja som började. Roligt!
    Nu är jag sååå trött!
    Godnatt!

• Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2011-01-24 22:10:58 följande:
    Oj vilken dag jag har haft!
    Helt otroligt mycket att göra och som avslutning en kurs  i att måla akryl o olja som började. Roligt!
    Nu är jag sååå trött!
    Godnatt!
    Åh vad kul det låter!! Jag vill också ägna mer tid åt att måla. Men det blir liksom inte...

Mittiprick, jag har precis satt en kille på att lägga på reverb. Hoppas att han fixar det på en gång :)
  • Aleta
    Soldemor skrev 2011-01-25 10:30:03 följande:
    Igår var det mini-tantträff minsann!
    Vad kul! Var då någonstans?
  • Soldemor
    Aleta skrev 2011-01-25 10:57:21 följande:
    Vad kul! Var då någonstans?
    Hos Ingis! Vi har ju bott om inte grannar så bara med några kvarter mellan oss! Nu bor jag i jättestorstan!
  • MittiPrickBrud

Spännande och kul med en liten minitanträff, vore ju kul med en lite större så småningom,
    Just nu är den enda tant jag träffat Canta, och där lär det ju blir fler

Canta, skicka reslutatet till mig så snart du har det så gör jag samma med det jag pysslar med idag.

• Cantaton

Nu är den klar!! Nu ska bara MittiPrick få lyssna och godkänna, sen tror jag minsann ni ska få ta del av resultatet

Svar på tråden Tantvarning – om igen!