• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • Aleta

Nu har jag äntligen hunnit lyssna!

Så vackert, vad begåvade ni är båda två! 

Och så en extrakram till Flamman, jag önskar att jag fanns närmare och kunde ge dig en riktig. 

• MittiPrickBrud

Tackar så mycket för era fina ord! Så glad över att få lite recensioner av er fina tanter som jag gillar så mycket! Känns verkligen spännande och bra med vårt samarbete Cantaton!

Stora varma kramar till alla, ikväll ska jag se konståkning, det gillar jag verkligen som ni kanske minns från förra året!

• Cantaton

Ja, jag tackar också så mycket för alla fina ord!

Mittiprick, du får komma o titta på Pippiföreställningen sen. Där blir det mycket konståkning och nyskriven musik

• MittiPrickBrud

Canta, det ska jag göra. Det verkar vara en härlig kombination :P

• MittiPrickBrud

Å så roligt att Viktoria Helgesson tog en 6:e placering på konståknings EM idag! Guldet gick till den söta Sarah Mayer som gjorde sitt livs sista åk, efter 10 år i eliten. Det var så fint att se henne vinna, på hemmaplan i Bern och allt!
    Ikväll är det herrar i trikåer för hela slanten! Kan kvällen bli så mk bättre!!!
    Kram

• MittiPrickBrud

*skakar, skakar , skakar*
    Går det att få nytt liv i tråden månne?

• tonårsmorsa

Canta och MittiPrick: Vilket spännande projekt ni verkar haft ihop. Vill höra, vill höra!

• MittiPrickBrud

tonårsmorsa, det ska väl gå att ordna... Låten finns ju på bådas våra hemsidor och dit kan man få karta om man behöver!

• Cantaton

Det är så lugnt här i tanttråden. Hur mår ni allihopa? Vad gör ni? Speciellt, hur mår du, Flamman??

Svar på tråden Tantvarning – om igen!