• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • Aleta
    Soldemor skrev 2011-02-21 11:13:17 följande:
    Nu är det inboxat - la det som svar på ett gammalt meddelande!
    Tackar!
  • Soldemor

Vad händer i helgen?

Ikväll blir det träning, handla mat och soffmys m vin och räkgoja /eller räkkocktail om man hellre vill).
    I morgon Ikea och lite annat möbelrelaterat, sedan tvättstuga.
    På söndag årsmöte med kattklubben och jympa på kvällen - första lediga helgen denna månad! Yes!!

• MittiPrickBrud

Influnesa.. Det är vad som händer här hos mig.
    Alla övriga, planerade, aktiviteter, får böja sig för det faktum att jag nu är fullfjädrat sjuk i influensan. Jag har ju gått och varit smådålig ända sen före nyår. jag har inte blivit bättre men inte heller sämre, utan haft ngt i kroppen och känt mig hängig, men inte mer än så. Min sambo var rejält sjuk för 2 veckor sen man jag kände mig bara lika halvarisig som resten av året. Men nu i tisdags så bara brakade det till och så fick jag en rejäl omgång flunsa. Ont i halsen, hosta, hög feber och värk i hela kroppen. Det är inte kul. Enda förhoppningen är att jag sen äntligen ska få bli helt frisk!X

Har inte tid med detta nu!

• MittiPrickBrud

Oförändrat läge.. Fortfarande sjuk, inställda aktiviteter hela tiden och hostar snart blod tor jag.. så ont det gör!

• Bobou

Men usch, Mittiprick, vilken jobbig influensa du har dragit på dig! Hoppas det blir bättre snart!

Jag brukade bli sjuk ofta men kortvarigt, men nu har jag inte varit förkyld eller haft influensa på över ett år. Fasar för vad det kan innebära ... Jag hade ändå ont i halsen i förra veckan eftersom jag sträckt ett muskelfäste - genom körsång!

• Cantaton

Mittiprick! Bädda ner dig nu och lämna inte sängen!!! (Jag tycker synd om dig.)

• MittiPrickBrud

Tack söta ni för kryapådig hälsningar. jag ska försöka ta det lite lugnt nu och inte ha så mycket inspriation till aktivitet , det är det som är så knasigt, trots att jag är sjuk så ilar min hjärna omkring med kreativa idéer!

• MittiPrickBrud

Canta, ett mycket fint blogginlägg och så sant!
    Kram!!!

Svar på tråden Tantvarning – om igen!