• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • MittiPrickBrud

Canta, tack för det! Om jag inte är hundra så ställer vi in... Jag vill ju inte smitta dig heller, ... fast det borde jag redan ha gjor i så fall, detta är ju inte ngta nytt utan samma jag dragit på sen före nyår faktiskt...

Vi hörs i morgon!
    Kram

• Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2011-02-17 22:14:49 följande:
    Canta, tack för det! Om jag inte är hundra så ställer vi in... Jag vill ju inte smitta dig heller, ... fast det borde jag redan ha gjor i så fall, detta är ju inte ngta nytt utan samma jag dragit på sen före nyår faktiskt...

Vi hörs i morgon!
    Kram
    Mmm, skicka ett sms när du vet vilket det blir. Jag kommer inte sitta vid datorn hela dagen. Krya på dig.
  • Kjell Präst

Intressant att era konfirmander får möta en begravningsentreprenör. Det får mina också, och det ses inte med helt blida ögon i församlingen. Tog jag dit en sexrådgivare vet jag inte hur det skulle gå

• Soldemor
    Kjell Präst skrev 2011-02-18 11:57:43 följande:

Intressant att era konfirmander får möta en begravningsentreprenör. Det får mina också, och det ses inte med helt blida ögon i församlingen. Tog jag dit en sexrådgivare vet jag inte hur det skulle gå

Skall man gå efter vad de där 12 arga procenten tycker, får jag väl sparken endera dan!
  • Bobou

Varför kallas det egentligen entreprenör? Det låter så cyniskt, liksom "här är någon som med smarta idéer, initiativ och framåtanda skapar affärsmöjligheter av döda människor!" ...så skulle jag då inte beskriva de få begravningsbyråer jag besökt...

• Soldemor
    Bobou skrev 2011-02-18 12:06:20 följande:
    Varför kallas det egentligen entreprenör? Det låter så cyniskt, liksom "här är någon som med smarta idéer, initiativ och framåtanda skapar affärsmöjligheter av döda människor!" ...så skulle jag då inte beskriva de få begravningsbyråer jag besökt...
    Jag brukar kalla honom för dödgrävare! .-D
  • Soldemor

Fick precis ett argt mail från en tant på Österlen, som tycker att vi borde undervisa konfirmanderna i kyrkohistoria istället för att utsätta dem för sexuell exploatering - ääh?

• Soldemor
    Helg: Montera Ikeamöbler, tvätta, gudstjänst m dop, medbjuden på dopmottagning, dopsamtal, spinning - sedan är det måndag igen!
Svar på tråden Tantvarning – om igen!