Tantvarning – om igen!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Canta, tack för det! Om jag inte är hundra så ställer vi in... Jag vill ju inte smitta dig heller, ... fast det borde jag redan ha gjor i så fall, detta är ju inte ngta nytt utan samma jag dragit på sen före nyår faktiskt...
Vi hörs i morgon!
Kram
Cant: såg att ni skall vara i Malmö i April! Kul!
Kolla gärna på ystadsallehanda.se under rubriken "sex-snack i församlingen", kul m statistiken nedanför också!
Intressant att era konfirmander får möta en begravningsentreprenör. Det får mina också, och det ses inte med helt blida ögon i församlingen. Tog jag dit en sexrådgivare vet jag inte hur det skulle gå
Intressant att era konfirmander får möta en begravningsentreprenör. Det får mina också, och det ses inte med helt blida ögon i församlingen. Tog jag dit en sexrådgivare vet jag inte hur det skulle gå
Intressant förresten, hur folk reagerar!
Varför kallas det egentligen entreprenör? Det låter så cyniskt, liksom "här är någon som med smarta idéer, initiativ och framåtanda skapar affärsmöjligheter av döda människor!" ...så skulle jag då inte beskriva de få begravningsbyråer jag besökt...
Fick precis ett argt mail från en tant på Österlen, som tycker att vi borde undervisa konfirmanderna i kyrkohistoria istället för att utsätta dem för sexuell exploatering - ääh?