• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • Norrskensflamman

Cantaton: Jätteroligt    Du kan väl mejla mig länken till klippet på webben, för jag kan ju inte se StockholmsTV. Kram!

• Soldemor
    Aleta skrev 2011-02-15 18:54:23 följande:
    Ja , grattis Soldemor, vad kul!
    Tack! Och tack för de fina orden om mig i den där "ingen sex före äktenskapet-tråden". Var liksom bara tvungen...
  • Cantaton
    Norrskensflamman skrev 2011-02-16 09:23:29 följande:
    Cantaton: Jätteroligt    Du kan väl mejla mig länken till klippet på webben, för jag kan ju inte se StockholmsTV. Kram!
    Absolut :)

Nu är det jobb med Pippi-produktionen som gäller.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2011-02-16 10:15:38 följande:
    Absolut :)

Nu är det jobb med Pippi-produktionen som gäller.

Ser ofta annonser om den, spännande!

• Soldemor
    Idag blir det lite extra kul för konfirmanderna - kl 3 skall jag hämta Olle Waller (ni har väl sett #Fråga Olle"?) i Lund och han skall tala om sex och kärlek med mina ungdomar. Sedan åker vi tillbaka t stan' och då skall maken och jag gå ut och äta med vår prominenta gäst!
  • Cantaton

Solde, åh, vad bra att du ser annonser om den!

Låter verkligen som kul dag för konfirmanderna!

• Soldemor
    Cantaton skrev 2011-02-16 10:43:32 följande:
    Solde, åh, vad bra att du ser annonser om den!

Låter verkligen som kul dag för konfirmanderna!
    Hoppas det! Han talar så bra om de här ämnena, så rakt på sak och är så kunnig!
  • Cantaton
    Soldemor skrev 2011-02-16 10:53:08 följande:
    Hoppas det! Han talar så bra om de här ämnena, så rakt på sak och är så kunnig!
    Ja, verkligen.
  • MittiPrickBrud

Hej, lite liv i tråden, vad kul!

Spännande saker lite här och var ser jag...

Kul!

Mn förkylning är långt ifrån över, funderar på om jag måste ställa in allt i morgon med, men det beslutet tar jag .. i  morgon!

• Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2011-02-17 17:34:37 följande:
    Hej, lite liv i tråden, vad kul!

Spännande saker lite här och var ser jag...

Kul!

Mn förkylning är långt ifrån över, funderar på om jag måste ställa in allt i morgon med, men det beslutet tar jag .. i  morgon!
    Ah, känn ingen press när det gäller vårt. Vi kan ta det en annan dag om du känner att du behöver vila! Det är alltid extra jobbigt att behöva åka iväg när man är sjuk...
Svar på tråden Tantvarning – om igen!