Tantvarning – om igen!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Sitter på jobbet med Lena Nyman på Spotify i öronen, på förekommen anledning så att säga.
Så himla BRA saker hon har gjort! Inte bara Kalakukkoa och Vad har du i fickan, som man (läs: jag) kanske tänker på först. På Spotify finns några sketcher också, som Stadslollan som jag lyssnar på nu. Hon var verkligen apbra!
Bobou, helt rätt!
Tänk hur vissa står sig och förblir tokbra hur längesen det än är de var aktiva!
Kram!
När jag svarade hade jag heller inte fattat vad "förekommen anledning " var
Så tråkigt att hon har gått bort..
Ja, ursäkta, det var kanske ett klumpigt sätt att säga det på. Menade inte att vara nonchalant mot henne eller mot döden, utan bara att jag satt och tänkte på och mindes henne.
Bobou, ingen fara. Jag uppfattade inte alls ngn nonchalans från dig , ablsolut inte!
Och nu har ännu en storhet gått ur tiden. Gary Moore som avled natten till igår. "still got the blues for you" R.I.P:
Jag konstaterar förvånat att den här tre månader gamla tråden fortfarande är öppen; och inte nog med det, gamla trådar som stängts för länge sedan (kollade någon prästtråd) är också öppna. Har det varit så sedan nylanseringen? Vad förvirrande det skulle kunna bli med massor av aktiva trådar...