I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Fast jag är ju i stan ibland, så då får man omma ihåg att passa på.
Jag mailade dig på din yahoo hörru!
Mugglan, här:
">
STOR NYHET:
Klang och jubel, pukor och trumpeter
Idag, efter TRE år av enbart och idel förluster, (bortsett från en oavgjord), har min son och hans handbollslag fått uppleva hurdet kännsa tt VINNA en match i seriespelet!!!!
Vi har banne mig hållit på att hejja ihjäl oss, och jag blev tvungen att börja gråta lite, när jag såg pojkarnas ansikten efteråt. Jag säger det igen: TRE ÅR har vi åkt, tränat, peppat, kämpat, och bara bara fått stryk vareviga gång. Och nu vann de. Nu vet de att de kan och hur det känns att verkligen kämpa och ge allt och l y c k a s. Några av killarna tog SÅ stora steg i sin mentala utveckling idag, och de fick verkligen se hur det gav resultat. Lite tysta, halvblyga, snälla killar, som inte alls tagit för sig tidigare.
Jag tror jag spricker av glädje och stolthet.
Syrinx förresten, jag ska bara helt kort säga: Jag hejjar på dig! Du är modig och tapper och här får du lite extra boost att stå ut medan du bygger sten för sten. *Megaboostarkram*
Hej I´m yours!
Jag kollar runt lite i datorn på sådant jag halkat eftermed i förra veckan. Då hade jag nämligen frivilligt datorfritt i mitt liv.
Jag har just konstaterat att det inte dråsat in något som helst av intresse i arbetsförmedlingens platsbank, så därvidlag har jag inte missat något.
Inte heller låg där något livsomvälvande i min brevlåda. Jag gjorde med andra ord helt rätt då jag istället riktiade blick och uppmärksamhet mot min bok, fåglarna ute i träden och annat mer tredimensionellt förra veckan.
Vad gör du?
Määäääääään nu gick vi ju om varandra!