I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Men nu vaknade hon, jaja, det är väl matdags...
Men nu vaknade hon, jaja, det är väl matdags...
Det har jag alldeles missat, beklagar sorgen Fru Sy. Förlåt att jag missat det tidigare!
Min svägerska har P-stav. Hon tycker det är bra o bekvämt.
Jag har jätterikliga blödningar och är nästan nere för räkning i dagarna två el tre när jag har mens, så jag hoppas jag får mindre blödningar och lindrigare mensbesvär med hormonspiralen. Hoppas dock slippa mindre sexlust...
Nä fan, när flickorna var riktigt små och man aldrig fick sova hade jag NOLL sexlust. Och det säger exet förstörde vårt förhållande. Ja, ja, han kan ju skylla på det. Han fick sig ändå minst två ggr/veckan. Om inte mer.
Senare när de började sova lite längre så var jag ändå så slut eftersom JAG har fått dra så JÄVLA tungt lass därhemma och HAN var sån jävla energitjuv och som ett stort jävla BARN (hundra ggr jobbigare än T o K) och krävde så mycket av mig, att jag fortfarande inte hade nån vidare lust.
Han har liksom aldrig kopplat ihop min minskade sexlust med sitt eget beteende... Att 1) om han hjälper mig mer hemma så kanske jag får lite mer ork... 2) Om han härjar och skriker lite mindre och beter sig mer vuxet kanske jag finner honom attraktivare och jag själv blir mer avslappnad.
Men nu är jag ju nykär, så nu vill jag ju nästan jämt. Men det är skönt att inte ha tvånget på sig. Man FÅR faktiskt bara gå och lägga sig och hålla om varann för att sen somna... UTAN att det gör nåt!! Bara det gör ju att man går igång...