I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Flamman: vilken fin beskrivning av din musiker!!! Du kanske ska låta honom läsa? Kan tänka mig att han är en sådan med lite sämre självförtroende - han kanske skulle få ett lyft i självförtroende av att läsa din beskrivning? Jag tycker han låter som en drömman! En man med kontakt med sina känslor och som både kan uttrycka dem och visa dem i handling är inte det sämsta man kan få tag i. Jag håller helt med dig om att du inte ska tänka att det måste gå x antal månader innan du påbörjar något nytt. Kanske pågick ditt förra förhållande för länge - som du antydde. Hade ni avslutat tidigare så hade det ju blivit "lämpligt" antal månader emellan Men livet låter sig inte alltid styras och resoneras till vad som är lämpligt...
Jag och maken träffades och jag brukar säga att jag fick en tegelsten i huvudet (alltså = det sa typ major klick). Vi flyttade ihop efter bara 6 månader för det verkade så onödigt att ha två lägenheter när vi ändå bara var i den ena hela tiden... Vi skojade om att vi hade en distribuerad 4:a (varsin 2:a i två olika stadsdelar). Några tyckte väl det var lite fort men det har gått som tåget allting. Vi sa från början att vi ska iaf hålla ihop i 30 år och sedan ska vi gå på dyr restaurang och "omförhandla kontraktet". Vi brukar hålla reda på hur många år det är kvar tills omförhandlingen haha. (Dåligt internt skämt.)
Jag tycker det låter fantastiskt att ni är tokkära - finns det något underbarare?! - och önskar er så himla mycket lycka till!!!