I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Skickar en massa kramar till Fru E och hoppas att mirakeldoktorn och hans vänner lever upp till namnet!
Ingis: grattis på bröllopsdagen!
Blomman: jävla skitstövel till karl, hur svårt kan det vara att bestämma sig?
Idag ska Elise och jag in till stan för att köpa de sista julisarna, känner mig helt lugn i år, är så glad att ajg drev igenom nya julklappsmodellen med lottdragning och alla köper present till EN person samt nått litet till ungarna.
Diskussionerna pågår fortfarande hemma ang mkp men det gör inget vi har inte fått ngn kallelese än. Mest glad är jag över att Panzer utan att jag puschat honom eller "övertalat" honom har landat på samma sida som mig. Panzers största fasa i livet har alltid varit att få ett barn med syndrom alt cp-skada, innan E så hade han inte tvekat ett ögonblick när det gäller både abort och avancerad foserdiagnostik. Nu kommer han hem ifrån jobbet och säger, "vet du vad Heloise, det känns bara så jävla fel att göra ett mkp, jag vill ha det här barnet och va fan gör det om det har downs eller nått annat syndrom? Vi vill ju ha barn och titta på E hon är ju perfekt precis som hon är." Jag tror faktiskt aldrig att jag varit så stolt över att ha just honom till min man som när han sa det! För precis så känner jag det! Jag är stolt över att han istf att bli ännu räddare för att få ett barn till med syndrom, känner tillförsikt om att skulle det bli så, så fixar vi det med! Sen tror jag inte att det är ngt" fel" på det här barnet, jag ska bara få det att stanna kvar tills det är dags för henne att komma ut ( här skulle Panzer sätta in "honom" ).
Annars är allt bra, E är frustrerad precis som Ada och Bedca eftersom hon inte kan krypa än men väldigt väldigt väldigt gärna vill kunna krypa. Hon ligger på golvet och luftjuckar, det är inte långt borta hon ska bara få lite mer musker på överarmarna så att hon orkar trycka upp sig.
Det var en mass amer grejjer jag skulle kommentera men nu biter E på Panzers datakablar som en liten hundvalp så jag måste träda in och avbryta hennes lek .
puss på er i julstöket