Kikar in för att uppdatera, pratade med mvc idag, de trodde inte blödningen i tisdags kunde vara ett missfall eftersom jag ( om man utgår ifrån clearblues digitala med veckoindikator är över 5+ veckor, då hamnar jag på förrförra mensen den 13 okt) då skulle jag vara i v7+1 idag, ett missfall i v6+5 skulle vtydligen blöda rejält, med klumpar i stl med 5kronor och vara rätt smärtsamt. Däremot kunde det vara så att blödningen den 10-14 november var ett missfall( jag trodde mens) och att hormonerna ff finns kvar, men testen är verkligen så otroligt starka så det tyckte hon var konstigt med. Kontenta vart iaf att ajg ska på vul hos spec mvc på må¨ndag kl 10:30. För att se om det finns något där, hur långt gången ajg är och om det finns nått där som ser bra ut så ska remiss skickas till Uppsala för moderkaksprov.
Skulle väl tro att det är 50-50% chans. Känns lite lustigt att redan vara i v8 om det är så, fast å andra sidan, skönt, då är det bara 1 månad kvar av stor missfallsoro.
Fast jag vill inte ta ut något än. På måndag kl 11 vet jag, är det bra så kan vi fira
Nu måste jag gå och lägga mig en stund medan E sover middag, jag är så otroligt trött, kan knappt hålla ögonen uppe.