I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej alla fina!
Verkar vara flera som behöver kramar här... skickar ett gäng.
Solde: Bra att du byter jobb. Ta ingen skit!
Lanovia: Jobbigt med värken, men du... du har INGEN anledning att känna dig värdelös!! Gumman.... ♥
Leksi: Skönt att A är bättre nu. Hur har du det på onsdag btw? Kan du komma på trådträff?
Mugglan: Härligt att det funkar med sovandet för dina ursöta tjejor.
Daa: Underbara nyheter om sovframsteg. Åh, vad glad jag blir
Fru Bygg: Underbar förlossning!!! Men oj så SNABBT allt gick !! Säger som Blommis, när/om det är dags för 3:an... Ta in på sjukhuhotellet några dagar innan Skönt att det gick så bra och att storasyster tar det så bra
Fru Sy: Bra jobbat med träningen!
Det var väl nåt mer också... Dfk, Synrix, Ninnis, Blomman.... Ja, kram till alla iaf!
Jo tack, jag har det bra.
I förrgår fick dock maken ett frispel när han kom til mig och där var min bästa väninna som bor hos mig ett par dagar eftersom hon är mitt uppe i en flytt. Han gillar inte henne alls och blev helt crazy. Tog helt sonika T:s husnyckel, mina huspapper och åkte iväg med orden att han kommer tillbaka på natten, så jag ska inte tro att jag kan sova lugnt. Sen ringde han och ville att jag skulle komma till honom och prata. No way, sa jag. Sen på kvällskvisten, när ungarna är ifärd att gå o sova kliver han in genom dörren och säger att han ska bo i sitt hus och att det ska sättas till försäljning, att han ska stämma mig, och att min väninna kan ta sitt pick o pack och dra. Då ringde jag polisen och rådgjorde hur jag ska göra ... De sa att eftersom han fortfarande är skriven på min adress så är det ett gränsfall om han har rätt att vistas där eller ej. Och varför är han skriven där??? Han vägrar skriva ut sig, fastän jag bett honom flera gånger!!! De erbjöd att komma o medla, men jag tackade nej eftersom barnen var vakna. Min vännina höll sig lugn och lovade att inte åka någonstans, så jag var ju inte ensam tack o lov. De sa att om han blir det minsta våldsam ska jag genast ringa dem eller 112 så kommer de på direkten.
Iaf så lugnade han ner sig efter ett tag, och efter att ha hotat med allt som han hotat med förut... som en repig LP-skiva så säger han: "Gud, jag har alldeles för tråkigt här i den här byhålan. Blev du rädd? Ville bara terra dig lite och göra dig nervös" Snacka om sjukt....
Sen lämnade han tillbaka nyckeln och huspappren o drog.
Tja, en ganska vanlig dag numera i mitt liv...