I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Helgen avlutades på bästa sätt... Megamys med en mycket speciell person som kommit mig mycket nära... och ger mig så mycket kärlek att hjärtat svämmar över ♥ ♥ ♥ Gud är god...
Helgen avlutades på bästa sätt... Megamys med en mycket speciell person som kommit mig mycket nära... och ger mig så mycket kärlek att hjärtat svämmar över ♥ ♥ ♥ Gud är god...
Ninnis, mycket kloka ord från BVC, och mycket klokt tänkt av dig. Du är suverän, vet du det. Du besitter verkligen en mental styrka, ett lugn, är så insiktsfull. Jag beundrar dig!
Det ÄR jobbigt de 3 första månaderna. Sen är det som att det blir lättare... att bitar faller på plats... man får vila en stund och hämta andan och njuta... Tills det är dags för nästa fas Men då är man redo för den igen. Så där rullar det på.
Kram!
Villemoa: Starkt jobbat med träningen!!
Jag är barnlös denna vecka, barnen är hos sin pappa och de verkar ha det hur bra som helst
Vi ska gå tillsammans på föräldramöte imorgon.
Jag passar på att ta tag i träningen nu när barnen inte är hemma, så jag var på 30 min spinninig + 30 min torso i måndags. Idag har jag varit på 1 tim Body pump.
Jag går också själv.
Övrig tid "friar" jag med musikern... ♥ Men vi tar det lugnt... men när jag är barnledig är det ju inget som hindrar att vi umgås lite grann i smyg...
*nynnar "Love is in the air"*
Känns jävligt bra
Ninnis, hoppas du får ordning på knäna!!
Blomman: http://www.rme.nu/om-me-cfs kolla även diagnoskriterierna.
Skickar stora kramar till alla! Läser och följer med, men hinner inte skriva. Ikväll Myyyyys med Musikern ♥
Jodå musikermys i massor har det blivit i helgen...
Igår kom flickorna hem igen ♥ och de har haft det bra hos pappa. Exet tillbringade flera timmar hos mig, höll inte på å bli av med honom. Han gråter, hotar, bönar, ber, omvartannat... Och börjar inse vad han ställt till med. Vill dock inte riktigt acceptera att det är försent... Att vissa skador går inte att reparera... Att JAG inte vill längre... Att jag gått vidare. Han är fruktansvärt ynklig just nu och det gör ont i mig att se det. Igår sa han att det här är de sista 3 månaderna jag ser honom öht. Att sedan kommer jag aldrig mer se honom... För han orkar inte se mig. Att han kommer inte träffa mig mer när han väl flyttar tillbaka till sitt hemland. Han kommer bara se flickorna. DET kändes hemskt... vet inte varför.. men kändes jobbigt som fan. Vi har ändå 11 år tillsammans.
Nu ska jag försöka läsa ikapp lite bättre.
Kram!