• Humlan

1700 tal det där va en värre vertion av min ring .. men medans du har dubbelrad har jag enkel rad hihi och sedan går mittenstenen liite mera in i skenan, altså den stor inte upp lika mkt som på bilden

• Humlan
    1700tal skrev 2011-06-15 22:02:37 följande:
    Japp, båda i rött guld.
    Humlan skrev 2011-06-15 21:35:28 följande:
    1700 tal det där va en värre vertion av min ring .. men medans du har dubbelrad har jag enkel rad hihi och sedan går mittenstenen liite mera in i skenan, altså den stor inte upp lika mkt som på bilden

Det var en av de tre jag valde mellan! Solvind va? Och så himla, det var de tre jag velade mellan. Himla gillade mamma bäst:

Det stod mellan den och verona. Men himla var liiite för smal för min smak, 3 mm och kostade mer. Verona är 4 mm, precis som din solvind.
    Ja det är Himla på bilden jag visade, men jag ska ju göra någon slags kopia på den då. Man får ju inte kopiera rakt av så sidostenarna blir något större medans mittstenen blir någon mindre för att läggare sjunka in i skenan så den inte står upp så mkt. Jag tror de blir bra
  • Humlan

Hej hej

Idag skiner solen så man känner sig lite gladare. Nu har jag suttit och spanat hårnålar och köpt dem jag ska ha

( Köpt klara och ljusrosa ) så det passar in i färgtemat samt buketten

och någon utav dessa frillor ska jag ha

Vad tycks ? Har svårt att bestämma mig om jag ska helt uppsatt eller halv för min blonda kalufs fniss

• Humlan
    1700tal skrev 2011-06-16 11:32:24 följande:
    Men det är ju inte klokt! Jag sticker mig hela tiden när jag handsyr men dår får man hålla sig borta från tyget tills det slutar blöda. Verkar jättekonstigt med alla dessa blodfläckar....
    Ja det är väl det som händer kinerserna hela tiden *S* därför min klänning har blodfläckar Skrikandes
  • Humlan

1700 tal

Nää inte en lock i mitt hår och det ÄR svårt att få lockar att hålla i mitt hår Rynkar på näsan. Jag ska strax bege ut för ett möte med en frisör nu så få se. Vill ju helt hålla mig 1000-1200 kr iaf .

Tycker det är så fult ibland när man visar en frilla på en balfrisyr och bara för att man ÄR brud så ska det kosta 1000 spänn extra fast det fortfarande är en bal frilla :--s.Bättre med dom som tar ett timpris tycker jag och sen kan man kalla frillan vad som helst *S*

• Humlan
    Darling Daisy skrev 2011-06-16 12:01:34 följande:
    Jag trodde att företagen synade plaggen innan de går iväg! Och att de tvättade plaggen innan de skickas (fast det kanske bara är Milly?)
     Ja det trodde jag med och dessa STORA blodfläckar på min klänning kan man inte missa :-s

Men Jädrar va ledsen jag är nu .. fick ett skittrist sms nyss Gråter
    Orkar inte skriva på nytt här, men om ni är intresserade så har jag bloggat om det
  • Humlan
    1700tal skrev 2011-06-16 15:36:14 följande:
    Har förresten får testbilder på min överdel till den sista jag beställde, Blue-klänningen. Har dock bett dem att täcka satinet helt i spets, alltså fylla på mer med samma spets. Gillar inte riktigt att satinet lyser igenom så mkt.

Ska alltså va såhär:

najs ..Åhh bara äälskar spets

TJOHOOOO nu har jag hittat en frissa Skrattande.Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
    3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på  och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK Skrattande
  • Humlan

Är det föressten någon som testat Weleda Anti cellulite oljan ?

Jag har hört att den ska vara jättebra och köpte därför en flaska idag för strax under 300 spänn. It better be good Tungan ute för nu ska groparna bort och jag ska ha gudinnelår tills bröllops dagenFlört haha
  • Humlan
    Skumboll skrev 2011-06-16 17:32:24 följande:
    Klart du ska vara ärlig, sånt gillar jag!
    Jag förstår helt vad du menar, jag tycker bara att klänningen är så simpel att jag måste lägga till något. Jag photoshoppade lite för att se hur det kan se ut (med ett enklare och smalare bälte)...

Men vad händer med volangdrömmen? Är den klar eller skiter milly i den?
    Osså kommer jag då här med en annan åsikt. HA BÄÄÄÄÄLTET Skrattande

S2011 Javisst idag har det vart fart på fröken fniss
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!