• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tinzi skrev 2011-07-11 23:36:27 följande:
    Fortfarande inget svar från ;illy här ang om de kan göra min klänning, brukar inte de svara rätt snabbt? kanske för krångliga frågor för dem...
    Men kineserna är lite roliga dom.Ibland svarar dem skitsnabbt och lovar guld å gröna skogar och ibland bara skiter dom i att svara. Det är en chansning med kineserna!!

Gubben jobbar ju på Volvo där ju kineserna är ägare numera, så man hör ju hur dom fungerar.

Vi får hoppas att dom svarar dig snabbt
  • Humlan

Min bror kommer inte på bröllopet för han hittar ingen barnvakt Rynkar på näsanDet sjuka är att han inte verkar bry sig
    Ska jag vara ärlig som känns det som att det här kommer att bli skit trist alltihopa. hade vi inte lagt ner så mkt pengar hade jag lagt ner allt och övertalat gubben om boreligt

• Humlan

Fröken söt-Jättefin klänning.Tror det där blir jättebra =)

Här är det full fart hela tiden och nu har vi köpt tårtställning i klar 3 våings plast. E-bay fynd Skrattande Vad annars Flört
    Sen har jag nu bara 20 st överdrag kvar att sy. Kl 10 ska jag till skomakaren och prova ut mina skor och bara hoppas att det ska bli bra nu då så jag slipper köpa nya. Börjar verkligen kosta på det här.. Både ekonomisk och på annat vis.

Men USCH sånt oväder det va igår då när jag och min systerdotter va ute på shopping. Det vräkte ner både regn och hagel och åska & blixtra.. Å jag lämnade takluckan på bilen öppen lite grann då vi gick och shoppade
    Inte så smart nej

Nu har ena tärnan sina underkläder klara.Vad den andra gör bryr jag inte inte om.Usch så besviken på henne Rynkar på näsan
    Ångrar att jag frågade henne faktikst

• Humlan
    1700tal skrev 2011-07-13 09:02:37 följande:
    Humlan, kan inte fatta att du orkar sy alla dessa stolsöverdrag! Förvånad Du har ju hållt på med dem i en evighet!
    Jaaa *S* 1700 tal men jag måste göra uppehåll ibland för ryggen tar så mkt stryk. Men men det är väl bara att kämpa på det. Jag trodde ju att vi skulle få hjälp och att jag skulle slippa sy alla själv. Det sket sig.

Nu har jag provat klänningen igår då all tyll och spets är ditnålat så nu vet jag precis hur jag vill ha det.Nu gäller det bara att skaffa hjälp till detta med. Fast grejjen är att jag numera med all vår otur, svårt att lite på folk. Tänk om det blir fel Förvånad.Då finns det ingen tid att fixa det..

Bröllopsnerver börjar jag få med Obestämd-Hjälp vad nerverna spökar.

I eftermiddag är det dags att gå till frissan och göra test frisyren med.Hoppas DET blir bra då iaf fniss. Spännande värre

Ni då- är ni nöjda med eran frisyr ?
  • Humlan
    Malin24 skrev 2011-07-13 11:36:58 följande:
    Första funderade vi oxå på, den är ju så bra Glad Var tvungen att lyssna på de andra på Youtube åh vilka fina låtar ni har valt. Inte så klassiska bröllopslåtar..det gillar jagGlad

Tack för tipset ang. Mexico, har varit där en dag när vi stannade till under vår Karibien kryssning men att stanna längre vore ju absolut en fantastisk resa!
    Men åhh har ni kryssat i karibien ? Precis det vi skulle vilja göra. Vill du berätta om er resa ?
    Du får inboxa mig om du vill. Så lätt att tappa bort ett svar i tråden Cool

NUU har jag hittat en sömmerska i grannstaden så jag har precis packat ihop klänningen med spets & nålar .. Hoppas det håller dit .. Wish me luck girls Tungan ute
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-07-13 11:50:55 följande:
    Haha sista Playa del Carmen nu, men även detta hotellet från Apollo ska tydligen vara väldigt bra. Här är det dock en del barnfamiljer och det är inget Spa-hotell.

www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/nord-ochce...
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Hihi Apollo resor har jag jobbat på förut Tungan ute Fint hotell och fint pris .. Fast som ni alla vet ( hoppas jag ) så är det inte alltid verkligenheten stämmer med bilderna.. tyvärr
  • Humlan
    Red skrev 2011-07-14 07:57:14 följande:
    Jag är tekniskt ingejör och jobbar som projektledare. INGEN på mitt jobb förstår mina bröllopsplaner, så för att inte tjata hål i huvudet på mina vänner hänger jag härGlad 

På jobbet tycker de att det är väldigt konstigt att vi ens har planerat någonting när det är hela 6 månader kvar. Vadå planera? Det är ju bara att hyra närmat byggdegård och stället där vi köper lunchen kan nog svänga ihop en potatisgratäng till en billig peng. Och så lite kassler till det. Och klänning, någon i släkten måste väll ha gift sig? Någon moster eller svägerska eller så, då kan jag ju bara ta hennes klänning?! Tungan ute
    HAHAHA Åhhh vad jag känner igen det där. Preciis så är det här med. En tyckte att vi bara skulle köpa pot salland och slänga fram den i plastbyttan.. Håhå ja ja vad man kan bli trött på folk
  • Humlan

Igår vad jag iväg och gjorde testfrisyren =) .Det blir nog bra det där tror jag och kommer väl att ta 2 ½ tim ca med smink. Men igår skulle vi även ha gjort en test make , men det gtjorde inte. Men det kan ju bero på att jag fick vänta i 25 min då hon satt i telen med polisen. Hon hade blitt hotat till livet stackarn.. otäcka sms halva natten
     Otäcka människor det finns Rynkar på näsan

Nåväl.. Intresserad av en bild månne Tungan ute

Nu är det inte alls gjort riktigt som jag ska ha det på bröllopsdagen med mina strass hår nålar och så, men der ger ju ett hum iaf. Knuten i nacken kommer att sitta lite längre iaf

Vad tycker ni ?

• Humlan

Tack alla . Och det är inget löshår i utan bara mitt eget. Hur långt har jag ?? Hmm Tja det går ner en bit under skulderblanden typ..

Min framtand gick sönder, en bit precis i nedre kanten av jäkla revbenSkrikandes och det finns nästan inga tider hos tandis, men idag kl 4 kanske jag får det fixat. En får hålle tummarna *S*.. Men jag har sån luuust att säga

Kan ni bleka lite med Skrattande fniss.. men Nä för dyrt .. dock försöker jag bleka lite hemma, men det blir sådär

• Humlan
    Skumboll skrev 2011-07-14 12:20:45 följande:
    Haha, jag dööööööör lite. Hade beställt ett sånt fint träd som gästbok..... och det står fel ÅR! CoolDrömmer
    Tack och lov är det inte jag som har gjort fel iaf så vi får väl se hur de löser detta. 
    Träd som gästbok ?? Hur ser dem och
    Och GÄSTBOK.. GAAAHHHHH det hade jag glöm.. herredjäävla ja DET måste jag ju köpa.. TIPS TAck ?? Skrattande
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!