Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Gubben jobbar ju på Volvo där ju kineserna är ägare numera, så man hör ju hur dom fungerar.
Vi får hoppas att dom svarar dig snabbt
Min bror kommer inte på bröllopet för han hittar ingen barnvakt Det sjuka är att han inte verkar bry sig
Ska jag vara ärlig som känns det som att det här kommer att bli skit trist alltihopa. hade vi inte lagt ner så mkt pengar hade jag lagt ner allt och övertalat gubben om boreligt
Fröken söt-Jättefin klänning.Tror det där blir jättebra =)
Här är det full fart hela tiden och nu har vi köpt tårtställning i klar 3 våings plast. E-bay fynd Vad annars
Sen har jag nu bara 20 st överdrag kvar att sy. Kl 10 ska jag till skomakaren och prova ut mina skor och bara hoppas att det ska bli bra nu då så jag slipper köpa nya. Börjar verkligen kosta på det här.. Både ekonomisk och på annat vis.
Men USCH sånt oväder det va igår då när jag och min systerdotter va ute på shopping. Det vräkte ner både regn och hagel och åska & blixtra.. Å jag lämnade takluckan på bilen öppen lite grann då vi gick och shoppade
Inte så smart nej
Nu har ena tärnan sina underkläder klara.Vad den andra gör bryr jag inte inte om.Usch så besviken på henne
Ångrar att jag frågade henne faktikst
Igår vad jag iväg och gjorde testfrisyren =) .Det blir nog bra det där tror jag och kommer väl att ta 2 ½ tim ca med smink. Men igår skulle vi även ha gjort en test make , men det gtjorde inte. Men det kan ju bero på att jag fick vänta i 25 min då hon satt i telen med polisen. Hon hade blitt hotat till livet stackarn.. otäcka sms halva natten
Otäcka människor det finns
Nåväl.. Intresserad av en bild månne
Nu är det inte alls gjort riktigt som jag ska ha det på bröllopsdagen med mina strass hår nålar och så, men der ger ju ett hum iaf. Knuten i nacken kommer att sitta lite längre iaf
Vad tycker ni ?
Tack alla . Och det är inget löshår i utan bara mitt eget. Hur långt har jag ?? Hmm Tja det går ner en bit under skulderblanden typ..
Min framtand gick sönder, en bit precis i nedre kanten av jäkla revben och det finns nästan inga tider hos tandis, men idag kl 4 kanske jag får det fixat. En får hålle tummarna *S*.. Men jag har sån luuust att säga
Kan ni bleka lite med fniss.. men Nä för dyrt .. dock försöker jag bleka lite hemma, men det blir sådär