• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Minuz skrev 2011-07-24 15:51:40 följande:

">

" target="_blank">

Denna sång har jag förälskat mig i.................. Den SKA jag ha i kyrkan. Helt underbar!
    Åhh va fin =) .Synd att vi redan har bestämmt låtar

Idag fick jag bekäftat att min bror hellre går med sin dotter på en nöjjespark än på in syster's bröllop. SÅ mycket värde hade jag för honom Rynkar på näsan.Det är så sjukt och ofattbart för mig så det finns inte, och det svider som 17.
    Vi som stått varann så nära förut. Vad f*n hände lixom Obestämd...
    Det som är ÄNNU sjukare är att min pappa å syster inte tycker det är så konstigt att han väljer det och varför ska JAG vara ledsen för det.. jag säger och det..
  • Humlan
    TheD skrev 2011-07-24 17:39:06 följande:
    Tre timmars dansträning och koreografin är klar. Den 6:e är det dags :D
    Vi har ju oxå den 6.e och vi har inte ens börjat ännu. Hmm hur ska vi hinna
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-07-25 00:03:22 följande:
    Tack, jag kan knappt sova för jag är så nervös och förväntansfull :P haha
    Humlan skrev 2011-07-24 20:50:43 följande:
    Åhh va fin =) .Synd att vi redan har bestämmt låtar

Idag fick jag bekäftat att min bror hellre går med sin dotter på en nöjjespark än på in syster's bröllop. SÅ mycket värde hade jag för honom Rynkar på näsan.Det är så sjukt och ofattbart för mig så det finns inte, och det svider som 17.
    Vi som stått varann så nära förut. Vad f*n hände lixom Obestämd...
    Det som är ÄNNU sjukare är att min pappa å syster inte tycker det är så konstigt att han väljer det och varför ska JAG vara ledsen för det.. jag säger och det..
    Men va? På riktigt? Varför? Hur kan man resonera så? Det låter helskumt. Är verkligen ledsen för din skull :(
    TheD skrev 2011-07-24 20:52:55 följande:
    Alltså den här dansen är en överraskning för min blivande. Så det blir senare under kvällen efter tårtan osv... Totalt är vi fem tjejer som ska dansa till en remix av "whole new world" med matchande kläder ich jag är då prinsessa och de andra är herrklädda dvs ;) Vi alla är tävlare/var tävlare så det är bara en kul grej haha
    Wow, det var inte illa, vad roligt :D Brukar du dansa annars också? :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Tack snälla pinkis. Jo det är sant, han valde bort mig för en dag i en nöjjespark ( furuvik ) där hon är idag bla. Och han måste väl ändå förstå att det blir konsekvener pga det här.
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-07-25 15:34:23 följande:
    Ja, man kan ju verkligen tycka att han borde förstå det. I min värld är då bröllop, speciellt om det är någon man står så pass nära, en stor grej. Jag skulle prioritera bort mycket annat för att gå på ett bröllop. Var det min systers, så skulle jag definitivt inte vilja missa det! Har du pratat med honom om det? Jag tänkte om han har någon förklaring till sitt val.
    Jag försökte göra det igår, men han svarade knappt på tilltal. Jag sa det att jag förstår att hans barn är ALLT för honom, men jag måste väl ändå ha något värde hos honom med. Jo men det här va bestämmt innan svarade han. jag sa då att min inbjudan till honom kom FÖRE det han bestämmde detta med henne. Men då sa han inget.

sen är det kanske dumt, men jag retar mig så förbannat på att hans unge på 12 bast HÅNFLINAR åt migt å säger att pappa inte kommer. å inget säger han åt henne.. Nä usch fy f*n säger jag...
    Inte ens att han sa att han tar ungen med sig å kommer till kyrkan iaf. Rynkar på näsan
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-07-25 15:49:49 följande:
    Jag blir helt uppriktigt jätteledsen när jag hör (läser) det där. Fy, usch! Du skrev väl att ni tidigare hade haft en bra relation till varandra? Jag hade nog inte kunnat hålla tillbaka varken tårar eller humör om jag hade varit du. Och att inte ens kunna få en vettig förklaring ur honom heller. Det känns ju som att det kanske är något annat som ligger till grund för att han inte kommer och att nöjesfältet bara är ett svepskäl. Jag vet inte, men det är känslan jag får såhär bara.

Och det med hans dotter? Vilken chock man skulle få. Sådär uppför min sig ju inte och det borde man veta när han är 12år, om inte, så borde han ju verkligen ha reagerat på det. Det hade då jag gjort om det var min dotter, och hon är ändå bara 4,5år :P
    Jovisst är nöjesparken ett svepskäl. Men när han inte vill berätta vad det riktiga skälet är. Det värsta är ju att jag VET att han aaaaldrig skulle ha gjort såhär om det vore storasyster som skulle gifta sig, men med mig går det bra.Tycker det är tragikst

Igår gjorde jag föressten en prov brudbukett och jag vet väl på ett ungefär hur jag ska göra nu. Sen har jag fått 2 st tiaror hem så lite svårt att välja för dom båda är lika fina.
  • Humlan

Vi sitter med pyssel just nu och har gjort gåvorna till gästerna. Det är små flaskor vi fyllt med Tequila Rose ( mums ) och satt egna ettiketter på
    Är ni snälla kan ni få en liten sneakpeak Flört fniss

Vad tycks ?

Sen har jag gjort en provbukett med som jag kan visa bild på, men jag ska ha lite andra färger i den riktiga buketten hade jag tänkt. Dom rosa ser röda ut på bilden nästan och sen ska det vara lite mera grönt i

• Humlan

Tack så mkt s2011 och DD =)
    Nervöst att göra sin egen bukett tycker jag Tyst.Är ju sån som aldrig känner mig nöjd

• Humlan
    Minuz skrev 2011-07-26 08:59:08 följande:
    Humlan - Buketten ser jättefin ut. Roligt med de små flaskorna.
                      Kan vi kanske få se tiarorna?????
    Tack så mycket =)

Jag har bestämt mig för denna tiaran efter lite provningar igår

• Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-07-26 00:02:29 följande:
    Väldigt dålig stil :( Jättetråkigt verkligen! Jag hoppas ändå att ni får en hur bra bröllopsdags som helst :D Ja, då kan ju han gräma sig sen över att ha missat den också.

Såg bilden på buketten här ovanför, den ser ju jättefin ut :) Vad duktig du är! Har du gjort mycket buketter och sånt förut? Vad är det för tiaror, är de lika varandra eller helt olika? Haha lite angenämt problem att välja mellan fint och fint dock ;P
    Tack pinkis, har gråtit många tårar för det här och jag tror inte han fattar vad han har ställt till med. Hans dotter fyller år den 3 Aug , men jag ska inte gå dit. Sen kan han ju försöka förklara för sin dotter varför faster inte är med så mycket i hennes uppväxt. Få se hur roligt det är!

Ang buketten så har jag ju jobbat i en blomsterhandel förut och hade hand om just binderier.Men det va ett tag sen. Bytte bana efter att ha jobbat på resebyrå ( Apollo ) men det händer att jag gör buketter då och då =) Roligt
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!