• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Malin24 skrev 2011-06-16 18:33:01 följande:

Hm lyckas inte göra bilderna mindre av ngn anledning...men iaf..superfina hårnålar!Var har du hittat dessa?? Jag funderar på att ha ngn liknande frisyr som på din andra bild, om det går..:) Vill ju att lockarna ska hålla hela dagen, har i och för sig väldigt mycket självfall så bara det inte blåser för mycket kan det gå :) Men den första frisyren var oxå superfin!!Önskar att jag kunnat bära upp en sån :)

Har ju haft lite bröllopskoma ett bra tag, men nu insåg jag att det bara är två månader kvar..gaaah så mycket att göra och fixa med.

1700-tal hur går det för dig med alla klänningar?någon som blivit "the one" än?

Här kommer länken för hår nålarna .. vassegoo Skrattande

shop.ebay.com/bestbuy266/m.html&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313

Billigt och bra så kööööööp .. fniss
  • Humlan

zvartaliljan men JÖSSES så tråkigt för er, jag lider med dig . bilderna är ju det man har kvar när bröllopet är över Ja förutom karln och ringen då .Tycker du ska säga till din vän att du blev besviken för hur ska hon annars kunna bättra sig om det är det där hon ska hålla på med .

Jag sa upp bekantskpen med min sk bästa vän idag med Rynkar på näsan skit triist , men jag fick ÄNTLIGEN lätta mitt hjärta och sagt precis det jag tyckt en tid så det va sååå befriande.Nu vet jag ju vart vi står, hellre än att gå omkring och undra

Men jag känner mig SÅ duktig idag Tjejer .Fixat så mycket inför bröllopet och sen på kvällen har jag fixat rosten på bilen ( varför måste bilar rosta för Demon )  Suttit och slipat och slipat sen haft stålspackel på och imorgon när det torkat ska det slipas igen, sen rostskyddas och lägga på ny lack.. Så halva dagen går väl åt bilen imorrn med

Men på dagen ska jag prova mina brudskor hos skomakaren och testa om dom är bra nu eller om det måste fixas mera. sen kemtvätten som jag glömde idag .Det känns i benen att jag hållt igång mkt idag :-s . det blir en värktablett och lägga sig snart

• Humlan

Och jag spammar tråden med ännu ett sista inlägg innan det är bed time , med att visa mitt sista köp för dagen

TADAAAA en slöja Skrattande

Vad tycks ??
  • Humlan
    Minuz skrev 2011-06-16 23:57:24 följande:
    Idag när vi var i kyrkan så bestämde jag mig äntligen. Där ska jag vigas. Jag ska nu avboka Kalmar slott. Jag känner att slotts kapellet är litet och mörkt men våran kyrka är stor och ljus. Det kändes så rätt när vi satt där ikväll.
    Åhh det måste kännas jätteskönt att du bestäämt dig och att det känns RÄTT

Godmorgon alla =)
  • Humlan
    Gottblåbär skrev 2011-06-17 09:29:37 följande:

Äntligen fick jag upp den. De roliga är att de funkar typ en gång av 20 när jag försöker ladda upp bilderna så de kan ju inte ha med storleken att göra då..

Här provar jag den utan underkjol så den blir ju inte rättvis här. Men man ser ju överdelen bra iallafall även om jag kunde drait åt snörningen mer där bak :)

Superfin och jag tycker den ser bättre ut Live så att säga
    Alla har fina klänningar tycker jag .Det är svårt ibland att hänga med på alla som lägger in bilder så ursäkta om jag missar någon
  • Humlan
    Emma F skrev 2011-06-17 12:39:55 följande:
    Nej, nej jag tänker inte be henne om det. Har har så det räcker att tänka på!

Jag förväntar mig inte min tärna skall vara så jätteinsatt, jag visste när jag bad henne att hon skulle få svårt att hinna med det. Det gör inte så mycket, min mamma är med på klänningsprovning mm. Men jag vill känna mig helt säker på att hon ställer upp till 100% på bröllopsdagen! Följer med till frisören, hjälper till att fixa lunch, kör mig, hjälper till på fotograferingen, går in med bestman vid vigseln. Det är det jag begär och inte mer.
    Jag skulle fråga henne rakt  ut om hon fortfarande är intressrad av att vara tärna eftersom hon ständigt undviker dig.Är det inte lika bra ? Trist är det helt klart

Men oengarerade tärnor har jag med Skrikandes
  • Humlan
    Emma F skrev 2011-06-17 13:15:05 följande:
    Det är ju det jag försöker göra, men för att fråga måste jag ju få tag på henne Flört
    Jo men jag menar via sms fast det absolut inte är det ultimata, men det verkar ju inte finnas några andra sätt
  • Humlan

Nu har jag vart på kemtvätten med min klänning och hon sa där att hon med 99 % säkerhet kunde svära på att dom försökt få bort fläckarna på klänningen men misslyckats, vilket gör det ännu svårare för mig att få bort det. Dom går inte att få bort Rynkar på näsan och då blir man ju ÄNNU surare på kinserna. Skickar mig en klänning som dom VET är förstörd från början. GRRR blir så ARG och lessen

• Humlan

Godfömiddag tjejer.

Nu skulle jag egentligen sitta i bilen på väg till Göteborg, men jag kände att jag bara inte orka köra just nu så jag väntar och ser om jag orkar köra i eftermiddag. Annars väntar jag till imorgon. Mannen är ju iaf inite hemma för nyss så kidnappade dom honom för den SK svensexan till fårfarmen  med barn och hela fadderullan *S*
    Men han kommer att få en riktigt svensexa sedan eller 2 faktikst för igår snackade jag med killgänger häs hos mig och klart dom ställde upp sa dom

Men hörri, igår va det dags att bli ledsen igen pga av MIN dumma familj denna gången eller rättare sagt till syrra.
    jag har ju verkligen dragit mig för att berätta för henne om bröllopet, men nu va det verkligen dags så här 2 v före svarsdatum Cool.. Och som jag trodde fick jag BARA skit av henne.. eftersom jag vart gift en gång förr så va det löjligt att jag ska gifta mig i kyrka igen och dessutom i en kyrka jag inte har någon anknytning till- Ja att jag gifter mig överhuvudtaget för det skulle ju hon inte kunna göra. Sådär fortsatte det till vi kom in på barn och att vi ska ha barnfritt och där kom disktionen igång igen.. jag åkte därifrån skitlessen och grät i bilen hem.
    Nu är jag less på folk som gör mig ledsen!!

Men jag ska prata med henne igen och kan hon inte vara glad på bröllopet vill jag att hon är hemma så hon slipper förstöra min dag där iaf. Varför måste barnfritt  och bröllop röra upp så mycket känslor ?

Varför kan folk inte bara vara GLADA för bröllop är ju en GLAD tillställning ..

Hur är det för er andra ?

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!