• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

GRATTIS PINKIS OCH SKUMBOLL =)

Jag har lite bilder jag kan visa nu .Visa visseligen mera bukett än klänning på 1a bilden men

Jag bara älskade våra paraplyer =)

Tärnan med sin bukett

Sådär ja .lite bilder iaf =) Nu har vi vart gifta 1 vecka redan och tiden går så fort

Nu har vi bokat en bröllopsresa i Nov.Då flyger vi till NY och tar en kryssning därifrån till Florida och Bahamas

Behöver jag nämna att jag LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR Tungan utehihi

• Humlan
    marielleangelina skrev 2011-08-14 23:18:40 följande:
    Ett litet tips till alla med iPhone eller android, laddade precis hem en app som hette Brides Wedding Genius 2.0 Hur många inspirerande bilder som helst på brudklänningar och tärnklänningar! Gratis var den också :) Och såklart... GRATTIS alla nygifta!! :)
    Tack =)

Och pinkis du/ni va jättefina =) roligt att se och höra om din dag
    som vi har planerat våra dagar här på Bt va och nu är det över-konstig känsla
    men som sagt, eftersom vi ska på kryssning som har middagar man måste ha finklänning på så får jag leta en sån nu och sen då nästa år då vi ska åka till medelhavet och förnya våra löften.Måste naaaatuuurligtvis ha en klänning till det också hihi Tungan ute

Fast min tärna som hoppade av 2 dagar för bröllopet måste ha fått en knäpp sen hon gifte sig med den där araben, för hon har bestämt sig för att göra livet surt för mig.Hon gick till mitt ex och berättade att jag gift om mig som JAG ska berätta för honom.Sen har jag saker kvar på hans vind som jag ville ha för det va saker efter min mamma som inte lever längre.Hur smidigt kommer det att blir för mig att få dom tror ni Rynkar på näsan
    Fattar inte vad som tagit åt henne faktikst!
  • Humlan
    2 0 1 2 skrev 2011-08-14 21:04:03 följande:
    Det beror på, ibland ändras priserna när man fyllt i modell och färg. Men vissa ÄR faktiskt så billiga, titta här på tärnklänningen jag köpt till en av mina tärnor, för 130 kr inkl. frakt!
    Vilken säljare va det ?
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-08-15 11:29:08 följande:
    Haha ja, precis. Nu är det klart. Vad ska man fylla dagar och nätter med nu då? :P
    Min mamma, som är väldigt imponerad över mina klänningar, har dock halverst bestämt sig för att köpa en brudklänning från Kina och ha en ny ringceremoni när hon och pappa firar sin 30:onde bröllopsdag :) Min make vill att jag ska beställa ännu en klänning också, en aftonklänning, så vi kan vara fina på nyår, vi får väl se om den saken :P haha
    Det är ju dock klart att du ska beställa fler klänningar nu :D

Vad konstigt och defintivt inte snällt gjort av henne :/ Väldigt dålig stil. Klart att det är något du själv ska få ta upp med honom. Hoppas verkligen att han tog det bra iaf, så du enkelt kan få dina saker :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Nä det är just det han inte gjorde.Han är väldigt bitter över att jag lämnade honom och kör med stilen " djävlas så mkt jag kan" och det visste hon om att han va sån.Hon sa inte snälla saker om honom själv så jag fattar inte varför hon ens tog kontakt med honom. men men

Jaa pinkis en aftonklänning till nyår är det ju klart du ska ha ;) in på ebay och leta nu tjejer.. chop chop Flört
  • Humlan
    Rebekka 2012 skrev 2011-08-15 13:13:02 följande:
    GRATTIS till Humlan, Pinkgrape & skumboll Skrattande Kul att se lite bilder från era dagar!!! Det verkar som att ni alla fick ett underbart bröllop.
    Tack tack =)
  • Humlan

Pinkis va fina ni va =) roligt att du känner dig nöjd

Jag orkar inte ens gråta över vårat fiasko .Fick bilder från fotografen och hon har bara knäppt utan att säga om man gör en konstig min eller om man håller buktten konstigt,släpet är knöligt eller så. Känns rent fördjävligt nu när man ser bilderna. ska man vägra betala slutsumman eller vad ska man göra ?

• Humlan
    Skumboll skrev 2011-08-16 18:36:23 följande:
    Åh nej vad tråkigt humlan! Är det någon professionell bröllopsfotograf som fotat? 
    Nej det va någon här på BT som tipsade om henne så jag kikade in på hennes blogg.Där såg alla bilder så fina ut men hon va verkligen oproffsig.. hon heter Jenny och bor i norrtälje.Känner inte för att hänga ut henne innan vi fått allt klart med henne.
  • Humlan
    Skumboll skrev 2011-08-17 14:21:24 följande:
    Äh, vad konstig länken blev.... det är ju också jag på bilden men i första inlägget i hennes blogg finns fler bilder.
    www.victoriacarlqvist.com/
    Jättefina bilder =) Precis sådär som jag önskat att våran fotograf hade fångat oss
    Grattis gumman =)
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-08-24 10:30:19 följande:
    Lite OT-varning!

Max-reklamen, den med pappan som säger hejdå till sin familj, jag fattar inte den. Någon som kan förklara?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ha ha ha jag sitter oxå och skakar på huvudet åt den Tungan ute
  • Humlan

smileycat GRATTIS.

Såg att din klänning va lik min upptill Glad

Jag har lagt upp några entaka bilder på bloggen idag om nån vill se

Känns fortfarande eländigt, men vi ska försöka ta nya bilder och mailade en fotograf idag för några studiobilder men fasen.. 1500 är det minsta och det är ju mkt när kassan är tom efter bröllopet.. suck

• Humlan

Men Förvånad Finns den här tråden kvar än.. helt otroligt.

Jag hängde ju här inne och snackade klänningar och allmänt bröllopsyra för ca 1 ½ år sedan =)

Åh va många fina klänningar jag ser i tråden.. Tänk va avis jag är på er som har bröllopsplaneringen framför er.
    Det blir sååå tomt efteråt .. blev så iaf för mig

Lycka till alla {#emotions_dlg.flower}

• Humlan
    1700tal skrev 2013-02-01 12:38:20 följande:

Hej på er gammelhönor (och nytillkomna kycklingar)!!!

Vill bara kika in och säga hej... Har inte kunnat logga in på BT på evigheter men nu lyckades jag fixa nytt lösenord! Har gått in och tittat i tråden då och då och är så glad att ni håller den flytande. Särskilt du Pinki, du är ju helt fantastiskt outtröttlig, helt impad! <3

Kram på er!

hej hej

Kommer du ihåg mig ? Tungan ute
    Såg dina bilder och dom är ju helt fantastiska
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!