• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Pinkgrape skrev 2011-07-14 12:36:48 följande:
    HEJDÅ! :D

Nu tar vi en långhelg i sommarstugan och återvänder under kommande vecka :) Hoppas ni alla får en bra helg. Vi håller tummarna för solsken, så vi kan bada och åka båt hela dagarna :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ha det så gott gumman. Imorgon far jag ner till götet igen med och blir borta några dagar
  • Humlan
    Red skrev 2011-07-14 13:56:47 följande:
    Jag tyckte också det var urjobbigt i början. Jag springer på en ganska poppis slinga och alla sprang om mig haha!  Jag är fortfarande inte så snabb men det blir bättre. Jag har tre pass som jag varvar:

1. Långpass. Då springer jag 1 mil långsamt. Jag springer hela tiden men de går verkligen inte fort.
    2. Intervall. Jag lyssnar på musik och går varannan låt och kutar på allt jag har varannan, målet är att springa så fort att jag precis klarar hela låten. 
    3. Distanspass:  Då springer jag halva mitt långpass, just nu 5 km, och håller ganska högt tempo. Roligast för då känner jag mig snabb Glad
    Men guud va duktig du är.Sklulle jag aldrig orka haha
    men så ser jag ut som jag gör över magen med Flört och klart jag klagar haha
  • Humlan

Godkväll i tråden

Nu har jag vart och dumpat mat hos våran kock-Nu är det inte mkt kvar i matväg att köpa. mest färskvaror som grönsaker och sånt

Sen köpte jag stora krukväxter med Lila kallor =) helst suveränt.Dom ska ha i brudbuketten sen OM blommorna fortfarande är fina då.

Ikväll blev mannen kidnappad och är nu ute på den RIKTIGA svensexan-Åtminsone hoppas jag attt det blir så.
     Jag har ju försökt att få ihop lite här hemma med, men det går trögt.Det är ju sem tider och folk är borta eller så va det där med att engagera sig och göra nått fint för en annan människa.En del har visst svårt för det

Men men , har iaf lyckat få ihop lite åt honom med mina manliga familjemedlemmar ( utom skitbrosan då Rynkar på näsan ).Kanske blir lite lamt men bättre än inget.
    Full fart heela dagen har det vart .. pust

• Humlan

Godmorgon

Nu håller jag på fixar det sista hemma här och sen brummar jag iväg på min 7 tim långa bilresa ner till Göteborg ensam i bilen. Vore roligare om man hade haft sällskap

Jag hoppas min blivande tänker blogga om sin svensexa idag Tungan ute.Jag tycker ju som sagt var inte om att blogga där längre när svärmor ska läsa och analysera varje ord man skriver och ställa till en massa oreda. Då blir det ju så att man inget säger ( skriver) så har man ingenting sagt. Men tråkigt är det ju.
    Det va ju inte såhär jag hade tänkt det med bloggen Rynkar på näsan

• Humlan

Godkväll

Då va jag framme i Göteborg efter en 6 ½ tim resa, men jösses vad det har regnat den mesta tiden och på vissa ställen ÖSTE det ner så man knappt såg vägen.. Det första jag gör är att stanna på panduro och köpa stenar till klänningen haha

• Humlan

Hej

Åhh vad det svårt det är att komma på små texter till folk att skriva på placeringskorten. Gahhh blir galen snart, och idag måste vi printa detta

• Humlan

Tjena tjena hallo.

Här kommer en liten rapport från lilla mig Glad

Ser att ni pratar vigselprogram och tryck saker. Igår printade vi ut en hel del papper Tungan ute.Bara till festprogrammen gick det åt 500 papper, sen vigselprogrammen och andra trycksaker. Vi höll på några timmar
    Men nu är det gjort, nu är det bara det att festprogrammen ska häftas ihop med.

Idag va jag iväg och gjorde mina naglar snygga Skrattande.Det är ju några veckor kvar så jag hoppas det håller sig någorlunda snyggt iaf. Det blev akryl med gelefinish.. och en liten dekorerad blomma på ringfingret

Godis till godisbuffen köpte vi med, och det landa på 400 kr haha.. har väl aaaldrig köpt så mycket godis.
    Sen va jag på twilfit och köpte bh & trosor .Hoppas jag kan stanna vid det köpet och inte rusa iväg å köpa ännu mer, för det är sååå typist mig det hihi

• Humlan
    Minuz skrev 2011-07-18 14:28:59 följande:
    Bilderna är ju inte de bästa, men jag är nöjd med klänningen. Tror inte gubben vill se klänningen eftersom han inte haft tid att titta på den på datorn och nu hade han inte heller tid att hjälpa till *S*
    Så med andra ord är den knappt snörad och precis uppackad. Men ska se om jag kan få skvallra för någon som kan hjälpa mig bättre. Men vad tycker ni??????

Jättesnygg klänning-är du nöjd ?
  • Humlan

Halloj tjejer

Igår va det hippa för mig Cool. Jag fick på mig en lååång brudslöja och sen åkte vi till en mysig restaurang där jag blev bjuden på div drycker och god mat.Sen hade tjejerna skrivit en sång till mig som dom ställde sig upp och sjöng.Jösses dåå kom tårarna  och en av tjejerna som sjöng grät med så det lät ju lite sådär haha

Och jag fixade en svensexa åt m2b här i stan hos mig och jag har ALDRIG sett honom såå packad nån gång Förvånad men stackarn skämdes som en hund över det, men det sa jag att han inte bnehövde göra alls. EN gång i livet kan det vara ok och roligt hade han ju haft så

alla hippade här i tråden nu eller ?

• Humlan
    Minuz skrev 2011-07-23 18:14:08 följande:
    Blitt lite småkär igen............... Ska nog sluta titta på klänningar nu.........

Jösses såm vacker klänning.. jag är lite nyfiken på hur det går för min klänning som är hos sömmerskan. Ska nog ta mig en titt nästa vecka
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!