Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nu tar vi en långhelg i sommarstugan och återvänder under kommande vecka :) Hoppas ni alla får en bra helg. Vi håller tummarna för solsken, så vi kan bada och åka båt hela dagarna :)
Godkväll i tråden
Nu har jag vart och dumpat mat hos våran kock-Nu är det inte mkt kvar i matväg att köpa. mest färskvaror som grönsaker och sånt
Sen köpte jag stora krukväxter med Lila kallor =) helst suveränt.Dom ska ha i brudbuketten sen OM blommorna fortfarande är fina då.
Ikväll blev mannen kidnappad och är nu ute på den RIKTIGA svensexan-Åtminsone hoppas jag attt det blir så.
Jag har ju försökt att få ihop lite här hemma med, men det går trögt.Det är ju sem tider och folk är borta eller så va det där med att engagera sig och göra nått fint för en annan människa.En del har visst svårt för det
Men men , har iaf lyckat få ihop lite åt honom med mina manliga familjemedlemmar ( utom skitbrosan då ).Kanske blir lite lamt men bättre än inget.
Full fart heela dagen har det vart .. pust
Godmorgon
Nu håller jag på fixar det sista hemma här och sen brummar jag iväg på min 7 tim långa bilresa ner till Göteborg ensam i bilen. Vore roligare om man hade haft sällskap
Jag hoppas min blivande tänker blogga om sin svensexa idag .Jag tycker ju som sagt var inte om att blogga där längre när svärmor ska läsa och analysera varje ord man skriver och ställa till en massa oreda. Då blir det ju så att man inget säger ( skriver) så har man ingenting sagt. Men tråkigt är det ju.
Det va ju inte såhär jag hade tänkt det med bloggen
Godkväll
Då va jag framme i Göteborg efter en 6 ½ tim resa, men jösses vad det har regnat den mesta tiden och på vissa ställen ÖSTE det ner så man knappt såg vägen.. Det första jag gör är att stanna på panduro och köpa stenar till klänningen haha
Hej
Åhh vad det svårt det är att komma på små texter till folk att skriva på placeringskorten. Gahhh blir galen snart, och idag måste vi printa detta
Tjena tjena hallo.
Här kommer en liten rapport från lilla mig
Ser att ni pratar vigselprogram och tryck saker. Igår printade vi ut en hel del papper .Bara till festprogrammen gick det åt 500 papper, sen vigselprogrammen och andra trycksaker. Vi höll på några timmar
Men nu är det gjort, nu är det bara det att festprogrammen ska häftas ihop med.
Idag va jag iväg och gjorde mina naglar snygga .Det är ju några veckor kvar så jag hoppas det håller sig någorlunda snyggt iaf. Det blev akryl med gelefinish.. och en liten dekorerad blomma på ringfingret
Godis till godisbuffen köpte vi med, och det landa på 400 kr haha.. har väl aaaldrig köpt så mycket godis.
Sen va jag på twilfit och köpte bh & trosor .Hoppas jag kan stanna vid det köpet och inte rusa iväg å köpa ännu mer, för det är sååå typist mig det hihi
Halloj tjejer
Igår va det hippa för mig . Jag fick på mig en lååång brudslöja och sen åkte vi till en mysig restaurang där jag blev bjuden på div drycker och god mat.Sen hade tjejerna skrivit en sång till mig som dom ställde sig upp och sjöng.Jösses dåå kom tårarna och en av tjejerna som sjöng grät med så det lät ju lite sådär haha
Och jag fixade en svensexa åt m2b här i stan hos mig och jag har ALDRIG sett honom såå packad nån gång men stackarn skämdes som en hund över det, men det sa jag att han inte bnehövde göra alls. EN gång i livet kan det vara ok och roligt hade han ju haft så
alla hippade här i tråden nu eller ?