• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skumboll: Kan man vara utan bh i en kinaklänning? Eller har du någon specialvariant?

Krazzzy: Jättefin näbbklänning!

Junibruden: Kul att du fick klänningen idag, ska bli kul att se hur den blev, för det kommer väl foto på den hoppas vi....  :)

Förstår inte hur de räknar dagar i Kina. Om inte jag läste fel så skulle det ta 50 dagar för min klänning och eftersom jag beställde 11 januari så börjar jag bli riktigt orolig nu. De har ju inte ens hunnit klart med överdelen än ju....  :(

• Farmall

Inte sett något om, men det lät lurt....... varför? måste ju kosta något? eller?

• Farmall
    Miceme skrev 2011-04-19 16:08:09 följande:

Krazzy: Oj oj vilken söt klänning!

Idag har jag beställt brudbuketten det känns skön hon jag beställde av idag sa ungefär halva priset mot vad den tjejen sa när jag var inne och pratade med dem.
    Och den jag beställde av skrev också ner vad hon sa för pris till mig och att det kunde bli 100 + eller- beroende på dagspriset på rosorna. Detta är buketten plus att jag ska ha vita pärlor i också.
    Vad får du ge för den? om man får fråga? Jag ska också ha en rosbukett fast lite mindre rosor ca. 20st och jag får ge 700:- för min.

Darling daisy: den klänningen var jättefin, jag skulle också vilja ha en till klänning utan släp till kvällen, men jag tänkte vänta tills jag fått hem första, om jag nu hinner få DEN i tid....
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-04-19 17:13:38 följande:
    Hon sa mellan 5 och 600 och sedan +/- 100kr det tyckte jag var billigt faktiskt
    Jättebilligt! Hur många rosor har du i?
  • Farmall

Junibruden: Så fin du är i klänningen, kul att du blev nöjd.

Pinkgrape: Den klänningen var bland de finaste jag sett, jättefin!

• Farmall
    zvartaliljan skrev 2011-04-21 07:32:01 följande:
    Måste förresten säga att det är ju en otrolig slump att de klänningarna jag köpt, från två olika ställen, har samma modell
    Välkommen! Du platsar absolut i den här tråden.
    Jättefina klänningar allihop, tycker dock den sista såg absolut finast ut.

Lunah: Synd att den inte passade, såg riktigt fin ut.

Jag kollade efter en ny parfym till bröllopet igår. Jättesvårt. Jag använder inte parfym så ofta och jag vill inte ha nån tung "jobbig" doft utan en lätt, luftig, kanske fruktig eller i alla fall fräsh. Svårt att förklara i ord, men om någon känner ungefär lika som jag och har förslag så tar jag hemskt gärna emot det.
  • Farmall

Zvartaliljan: VA! 740:- ööö jag skulle ha beställt en därifrån jag med, då hade jag sluppit va orolig för att inte få min...som jag beställde 11juni....

evaer skrev 2011-04-21 08:50:00 följande:
    Kolla in D&G Nr 3 L'imperatice, jag luktade på den häromdagen o föll pladask, lätt o fräsch, lite somrig,
    Måste jag kolla upp när jag är in till stan. Vet du vad den kostade?
  • Farmall
    Aylas skrev 2011-04-21 09:11:53 följande:
    tack Min stora skärck är att få en klänning ett klansigt, plastigt material... Men vilken klänning har du beställt från landy - den har jag missat! och att gå tillbaka till sidan 127 kom jag fram till var låångt.
    Ja det är bättre att gå till första sidan och sen gå framåt, men det tar ett tag ändå...

Jag håller med om att kjolen inte ser lika ut som på bilden, en tanke bara: Kan det vara ljuset inne i fabriken som gör det? På kortet står de ju ute i solljus antar jag. men jag vet egentligen inget om det....
  • Farmall

Hitte-på-människan.....hihi   så roliga ni är.

Nu har jag skickat ett mail till milly och efter att ha läst att någon här inne chattat med bella så provade jag nu och det funka.
    Jag ska få bilder på klänningen i denna veckan och den ska vara klar i nästa vecka! Glad
    Märkligt bara, jag har ju inte fått några bilder på kjol och släp än..... de ska väl sy på i 110km/h nu då förstår jag.
    Hoppas bara de håller det nu. Jobbigt att behöva börja leta efter ny klänning nu när bröllopet närmar sig. Jag är ju en sån ovanlig tjej här inne som bara beställt en klänning.....

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!