• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

nica83 skrev 2011-04-28 09:58:03 följande:

Jag har som vanligt inte haft tid att läsa tråden. Så trist för jag uppskattar den verkligen . Hoppas i varje fall alla har haft en bra påsk! Vi har som vanligt flängt runt till släktingar och ätit så att magen nästan spruckit. Trevligt men rätt så stressigt! En dag fick vi för oss själva...

Vad tror ni om att skapa en bildtråd förresten? Alltså en tråd där vi lägger in alla bilder, på så sätt kan man enklare gå tillbaka till exempelvis klänningar som har levererats osv. Man kan ju både publicera här och i bildtråden...

Javisst, bra ide. Enklare än att gå till sidan 127 och sen tillkommer det väl klänningar hela tiden för er som beställer fler...Flört
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-04-28 10:39:38 följande:

Den avr fin humlan66 ta du och beställ ett par.
    det blir snyggt med spetskanten.

Tack
    Jag säger till när den kommer!

De flest har ju en gång i tiden bara beställt en klänning, ni hinner tjejer

Ne, inte jag iaf. Gifter mig 11 juni. Men jag har allt haft tankar på en till....
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-04-28 11:03:55 följande:
    Jag gifter mig 4/6 och det är inte många dagar sedan jag köpte en till
    Oj, det var vågat. Min har ju hittills tagit 3,5månad att göra så needu nu orkar inte mitt hjärta oroas över mer än nödvändigt.....men jag kanske kommer tillbaka i tråden sedare om man ska på nåt och vill ha någon fin klänning som: Ore här ovanför. Det vore ju skoj.
    nica83 skrev 2011-04-28 11:07:27 följande:
    Eller hur. Sidan 127 är poppis men sen kommer ju alla "riktiga" bilder på de levererade klänningarna. De är ju verkligen en guldgruva i djugeln... 1700tal kanske vill starta den också och länka i trådstarten? Annars kan jag starta...
    Kör!
  • Farmall
    Junibruden skrev 2011-04-28 12:42:20 följande:

var har ni hittat fina slöjor, pärldekorationer till håret och kakdekorationer? hurdan kakdekoration har ni tänkt ha?

Ebay.

Nu funderar jag också på att köpa en klocka, men hur ska den se ut? Vad är modernt nu? Någon som har bild på snygga moderna klockor?

Junibruden: Jobbigt, hoppas du mår bra.
  • Farmall

Tack, så gulliga ni e. Kul att höra era tankar, jag vet jättesvårt att tro på bara ett par bilder, men men jag tror jag chansar. Vill han inte ha den på sig sen så får han väl slänga den då.......

Hittade en kittyklocka till lilltjejen för 23:- som hittat!

Såg en tråd om brudskål, vad ska ni dricka och skåla i? Funderar på chapel hill sweet sparkling, någon som tycker något om det? Tror jag ska köpa en flaska och prova.

• Farmall
    Darling Daisy skrev 2011-04-28 23:19:04 följande:
    Vi har köpt hem en flaska chapel hill sweet spakling och en flaska av den alkoholfria varianten. Tänkte prova dem i helgen.
    Provade det alkoholfria jordgubbsvinet förra helgen, helt ok faktiskt. 

Om vi inte hittar nåt vi gillar på systemet kommer vi att köra på en sjysst akoholfri cider.
    Så har vi också tänkt. Jag gör som du, köper en flaska och testar helt enkelt.

Nu har jag köpt klockan, så nu ska jag inte tjata mer om den. Det var tydligen väldiga kontroller av ALLA paket från hongkong just nu så frakten skulle ta längre tid ca 4-6veckor, på en klocka?!? Jaja, hoppas den kommer innan bröllopet bara.

Smuppra: Säger som du. En sån slöja har borrat hål i mitt huvud på sista tiden, men jag har så himla mycket grejer redan, ser väl ut som en julgran när jag kommer in i kyrkan på bröllopsdagen......men den är himla fin ju...
  • Farmall

Jättefina klänningar 1700tal och jennifaer!

Jag fick sonens stjorta idag, nu är hans klädsel komplett, tur jag bytte storlek på den.

Jag var iväg och provade bröllopsfrisyren idag och nu är jag hundra på hur den ska se ut. Nu börjar mycket falla på plats, det känns bra. Knepigt att gå omkring i värsta frisyren bara....Glad

Hoppas det kommer fler bilder inom kort......

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!