• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • sommaren13
    Helchem skrev 2012-07-19 00:46:43 följande:
    Tack så mycket sommaren13! Ska absolut kolla med honom vad min drömbukett kan tänkas kosta! När och var gifter ni er nästa år? Vi gifter oss den 31/8 på Säby Säteri. Längtar sååå
    Min droppformade bukett kostar som sagt 1500kr och det är nog för att den är lite mindre, då jag inte är så stor
  • Berlan

Min brudbukett till vänster med ca 15 vita pioner och min tärnas bukett till höger med nejlikor, fresia och stjärngräs kostade tillsammans 1200 kronor.

• emzerus83
    Berlan skrev 2012-07-22 21:09:26 följande:
    Min brudbukett till vänster med ca 15 vita pioner och min tärnas bukett till höger med nejlikor, fresia och stjärngräs kostade tillsammans 1200 kronor.

wow vilka fina buketter!!! Och vilket bra pris? vart i landet bor du? :)
  • Berlan

Tack! Vi bor i Jönköping men gifte oss i Luleå, buketterna är från Interflora/Enströms blommor i Luleå :)

• Nephele
    Smulan skrev 2012-07-15 19:49:28 följande:
    Den här hade jag igår=)

Ungefär nåt sånt jag tänkt mig :). Vad kostade den?
  • marielleangelina

Har bara bilder på de enskilda blommor jag ska ha :) man får tänka ihop dem ;)

Det blir vita rosor, limegrön krysanthemum, dubbel rosa prärieklocka, vanlig vit prärieklocka, rosa alströmeria och rosa hypericum. Kommer hamna på 600 kr inklusive en corsage (prärieklocka och hypericum)

Kan lägga in en bild på det färdiga resultatet när jag är gift =)

• Pernillaaa

En lite halvdan bild på min bukett.

Blev inte alls som den skulle, tyvärr. Men det fick ju gå ändå.
    Kostade 1250:-

• Lillis82

Så här kommer min bukett ungefär se ut. lite kortare stjälkar . Vet inte vad enbart min bukett kostar, men totalt blev det 1000kr för min bukett, 3 tärnbuketter (mindre variant av min) och 4 bröstblommor till herrarna.

• Five year engagement

min vackra bukett som jag hade i lördags! =) 

betalade 425:- 

• moa2012
    Lillis82 skrev 2012-07-24 17:36:24 följande:

Så här kommer min bukett ungefär se ut. lite kortare stjälkar . Vet inte vad enbart min bukett kostar, men totalt blev det 1000kr för min bukett, 3 tärnbuketter (mindre variant av min) och 4 bröstblommor till herrarna.

jag kommer ha exakt den buketten fast i lila blommor och lila detaljer och dem tar 800-1000kr för endast min bukett ..så det är väldigt bra pris du fått
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!