• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Cicci90
    Malin106 skrev 2012-06-27 09:36:04 följande:
    Jag är så glad att jag vågade binda min egen bukett, den blev precis som jag ville ha den och den kostade mig 150 kr vilket innebär en massa kronor över att lägga på annat. Det är pioner och nejlikor med ett rakt enkelt skaft lindat med svart sidenband. :) (Fotot är taget av Ann-Charlotte Andersson fotograf, Fyra årstider)

Den var riktigt fin, förstår att du känner dig nöjd med pris och resultat!
  • Moignon

Jag ælskar pioner och kommer vilja ha det, om det finns møjlighet och inte blir alltfør dyrt denna dag om ett år.

Var på ett fantastiskt brøllop før några veckor sen dær bruden hade en fantastisk brudbukett. Før denna, corsage till brudgum och bestman samt lite blommor till håret betalade hon 800 kr. Fantastiskt pris, och jag kommer gå till denna florist, om jag inte får før mig att binda sjælv eller be någon nærstående gøra det.

• 25juli11

Så här såg min underbara bukett ut! Pris för bukett inklusive alla blommor till bordsdekorationerna blev lite över 600 kr. (men då känner jag floristen)

• MiaBella

Kanske inte bästa bilden men den kostade iaf 1700:)
  • Sara 120707

Våra blommor, en corsage och en lite trädgårdsinspirerad bukett med bl.a. kaprifol, clematis, prärieklockor och lammöron.

700 :-

• Willow
    Sara 120707 skrev 2012-07-05 00:14:25 följande:

Våra blommor, en corsage och en lite trädgårdsinspirerad bukett med bl.a. kaprifol, clematis, prärieklockor och lammöron.

700 :-

Ah vilketn jattefin bukett och bra pris!!
  • Sara 120707
    Willow skrev 2012-07-05 00:21:45 följande:
    Ah vilketn jattefin bukett och bra pris!!

Va kul att du tycker de!

Den blev väldigt "mjuk" och väldigt "jag", är inte så mycket för perfekt ordnade rosenbuketter

• Willow
    Sara 120707 skrev 2012-07-05 00:36:45 följande

Va kul att du tycker de!

Den blev väldigt "mjuk" och väldigt "jag", är inte så mycket för perfekt ordnade rosenbuketter

Haller med dig dar, jag tycker rosor ar valdigt vackra, men passar inte for min bukett. Jag vill ha en som ser lite ut som en vild bukett, som man plockat bland vilda blommor och fran tradgarden. Det ser ut som att du hade en morklila scabiosa ocksa? Jag ska ha ljusare lila scabiosa i min bukett och luktarter mm, min mamma ska gora den. Ska visa henne din bukett som inspiration!
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!