• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Semlorna

Mina ringar. Slät förlovningsring på 4 mm och vigselring från mitten av 1900-talet någonstans, båda i rödguld. Mannen har en ring i samma modell som förlovningsringen fast på 6 mm.
  • Kendra
    Anna Maria skrev 2011-05-24 14:42:31 följande:
    Mina ringar kom idag! Ringen med sten är min förlovningsring, den enkla ringen blir vigselring, men jag kommer nog att bära dem såhär då jag tycker det är snyggast/bekvämast. Fästmannen är inte svensk så jag skyller på att jag kan välja det bästa av alla traditioner! ;) De är gjorda av Jennifer Surine på Bend The Fish.

Jag är så nöjd och lycklig, kan inte sluta titta på den!

A & S
    Anna Maria skrev 2011-05-24 14:42:31 följande:
    Mina ringar kom idag! Ringen med sten är min förlovningsring, den enkla ringen blir vigselring, men jag kommer nog att bära dem såhär då jag tycker det är snyggast/bekvämast. Fästmannen är inte svensk så jag skyller på att jag kan välja det bästa av alla traditioner! ;) De är gjorda av Jennifer Surine på Bend The Fish.

Jag är så nöjd och lycklig, kan inte sluta titta på den!

A & S
    GUUUUD vad fin! Blev helt kär i dina ringar! Förstår att du e glad hehehe
  • FadeToBlack

Vilka otroligt vackra ringar alla har!

Här är våra vigselringar, för att spara pengar smälte jag ner våra förlovningsringar + min pappas gamla förlovningsring. Min karl ville ha en maffig tjock slät enkel ring, så jag fick helt enkelt lyda, även om jag skulle vilja göra lite mer på den :P
    Till min ring gjorde jag en klassisk femstensring men valde att infatta 5 st rhodoliter, blev en fin touch med det rosa-röda tycker jag :)  

• cityalven

FadetoBlack dina ringar är ju helt underbara! det är nått såntdär som har spökat i mitt huvud om jag inte vill ha den ringen som jag och min pojkvän tittat på

• Blushingbride
    Mrs A skrev 2011-06-19 04:38:55 följande:

(Lite dålig bild tagen med mobilen)
    Min förlovningsring: (den yttersta) diamanten var min blivande mans gammelfarmors, själva ringen köpte vi
    vintage från 1940. Vigselringen med 16 små diamanter köpte vi häromdagen, men får vänta till den 13 aug att ta på mig den

Så snyggt!!!
  • Blushingbride
    vinterbrud120106 skrev 2011-06-16 15:23:02 följande:
    Mycket snygga ringar
    Tack!!
  • Vickymb

Våra vigselringar...min är handgjord av DirkDesign.dk och har en 0.49 carat VVSI, Top Wesselton.

• vickelie

Idag så hämtade jag min ring vigselring...så här ser den ut (den med stenen)

Nu är längtar man ännu mer efter att få gifta sig!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011