• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Mini2011

Eftersom min förlovningsring har gått sönder igen (8 dagar innan vårt bröllop)), så har jag nu beställt en ny förlovningsring. De här ringarna ska jag ha

• Joanna86a
    Joanna86a skrev 2011-08-05 23:44:55 följande:

Ska kanske skriva något också!
    Min och sambons förlovningsringar. Vet inte vad för vigselring jag vill ha till än, någon som har förslag på vad som passar? Kanske bilder?
  • hysch

Mina fyndringar ser ut så här. Inte alls vad jag först tänkt mig, men är jättenöjd och glad åt dem nu :)

• lenalong

Det blev visst inte den bästa skärpan..
    Så här ser förlovningsringen ut, det skulle blivit min vigselring men när jag en dag tappade min förlovningsring så föreslog smabon att jag skulle välja den här till fring så kunde vi göra exakt likadana vigselringar istället :)
    Vigselringarna blir ca 3-4mm breda, släta förutom en egendesignad gravyr på utsidan med lite snirklar och E<3H och tvärtom. Blir nog fint, och kul med egna ringar som ingen annan har tänkte vi.
  • Villemoa

Här är mina ringar. Vigselringen är solitären och det är en briljant på 0,36ct. F-ringen består av 12 briljanter på totalt 0,36ct.
    Även om det snart är 2,5 år sen vi gifte oss så går det inte en dag utan att jag tittar på mina ringar!
  • Helena Mikael

Här e min Underbara ring jag fick på mig 2011-07-09  Hjärta

• nica83

Min vigselring är beställd <3 från Engelbert. Bilden gör den inte rättvisa, den är så vacker i verkligheten att man nästan tappar andan :). Kommer vara i vitguld (precis som min släta förlovningsring med samma skena).
  • Aili

Äntligen är ringarna klara, kan inte vänta tills 20/8 då jag får ha båda två!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011