• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • djst

Våra ringar i 950-ir platina - hennes med en twistad fattning, min slät med en baguettdiamant:

• djst

Hittade inget sätt att redigera ett inlägg så jag får posta igen... Tänkte bara lägga till att vi tog sån tid på oss att hitta våra ringar så vi skippade förlovningsringarna för när vi väl fick dem så var det bara några månader kvar till bröllopet (gifter oss den 3 september!). Så både jag och min fästmö kommer ha endast en ring var. :)

• KhiraLii
    djst skrev 2011-08-25 12:43:35 följande:
    Hittade inget sätt att redigera ett inlägg så jag får posta igen... Tänkte bara lägga till att vi tog sån tid på oss att hitta våra ringar så vi skippade förlovningsringarna för när vi väl fick dem så var det bara några månader kvar till bröllopet (gifter oss den 3 september!). Så både jag och min fästmö kommer ha endast en ring var. :)
    Riktigt trevliga ringar! Är platinan svensk eftersom du skriver att den är med iridium? Vet att det finns flera olika legeringar att välja på utomlands men har inte riktigt koll på vilket utbud det finns här i landet.
  • raring
    djst skrev 2011-08-25 12:24:03 följande:
    Våra ringar i 950-ir platina - hennes med en twistad fattning, min slät med en baguettdiamant:

riktigt coola ringar! dessutom tycker jag det är jättesnyggt med lite bling även i mannens ring - behöver inte alls vara feminint. Ni har verkligen lyckats!
  • raring

mina ringar ser ut så här, med den skillnaden att bredden är samma på bägge ringarna.

• raring

raring skrev 2011-08-29 12:55:36 följande:
    mina ringar ser ut så här, med den skillnaden att bredden är samma på bägge ringarna.
    glömde bilden...
  • Bellapea
    emmi skrev 2011-08-21 17:17:23 följande:
    Tack! Jag har köpt dem på www.77diamonds.com :)
    De är verkligen underbara! :)
    Har du fått dem levererade än? Ser de ut som du tänkt? 
    Spännande! 
  • emmi
    Bellapea skrev 2011-08-29 19:06:12 följande:
    De är verkligen underbara! :)
    Har du fått dem levererade än? Ser de ut som du tänkt? 
    Spännande! 
    Ja, jag har haft dem i cirka två månader nu. De ser exakt ut som på bilderna, så jag är jättenöjd =)
  • Challan

Fick våra ringar från vigselbutiken.se idag, och är så himla nöjda!
    Service och kontakt har varit lysande, och ringarna blev precis som vi önskade.

Lägger in bild nedan... Min bm kommer bara ha en ring i rött guld, 7 mm bred. Jag kommer ha 2 ringar, båda i vitt guld. Förlovningsringen är 6 mm bred och alliansen 3 mm.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011