• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Mysullis

Min älskade förlovningsring som beställdes igår, måste vänta enda till 17/9 tills jag får den graverad och klar. Längtar!

Bild från butikens hemsida:

Suddiga bilder tagna i butiken, som jag tittar på ca 10 ggr/dag tills jag får min egna ring, haha. Ringen är mycket vackrare i verkligheten dock!

• MysticCc

Idag beställde vi min ring! =) Det är Schalins Himla ( men i rött guld), samt att den ändras lite för att passa med min förlovningsring.

• Arlanda2011
    Mysullis skrev 2011-09-05 17:02:21 följande:

Min älskade förlovningsring som beställdes igår, måste vänta enda till 17/9 tills jag får den graverad och klar. Längtar!

Bild från butikens hemsida:

Suddiga bilder tagna i butiken, som jag tittar på ca 10 ggr/dag tills jag får min egna ring, haha. Ringen är mycket vackrare i verkligheten dock!

Underbar ring! Var har du köpt den och pris?
  • sweire

Vi valde ringar i vitt guld. Jag älskar safirer så min vigselring har varannan safir och diamant. Jag gick till Artinians juveler i Stockholm och de var väldigt hjälpsamma och prisvärda. De hjälpte mig hitta en bra modell och sedan valde jag stenar så min ring är unik för mig :) Fokus är fortfarande på förlovningsringen men jag tycker de passar mkt bra ihop.
  • Lindur76

Min vigselring och farmors vigselring.
    Min förlovningsring har fått byta finger, fick inte plats och matchade inte riktigt
  • Äntligen blivande
    Lindur76 skrev 2011-09-08 11:15:47 följande:

Min vigselring och farmors vigselring.
    Min förlovningsring har fått byta finger, fick inte plats och matchade inte riktigt

Åhh vad fint!!! Så annorlunda, men verkligen jättefin!

• Mysullis
    Arlanda2011 skrev 2011-09-07 10:19:04 följande:
    Underbar ring! Var har du köpt den och pris?
    Albrekts guld, ca 19000 kr. Men de har 30% rabatt fram till 26/9 så passa på nu, med rabatt kostar den ca 13300 kr. :)
  • Godis
    dss skrev 2011-09-04 23:09:32 följande:
    Fantastiska ringar! Blir nästan sugen på att köpa hem flera av dem :D
    Här är mina älskade ringar :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011